Τα brands μπορούν να ωφεληθούν από τη συνεργασία με content creators, προκειμένου να αξιοποιήσουν τη δύναμη του live streaming και την ανάπτυξη του social commerce, σύμφωνα με την έρευνα Marketer’s Toolkit 2022 της Warc. Οι social πλατφόρμες μετατρέπονται σε αγοραστικούς προορισμούς, καθώς η τεχνολογία προσέφερε στα shoppable media μια seamless εμπειρία.

Το livestream commerce, καθώς και το livestream περιεχόμενο αναπτύσσεται πλέον εκτός Κίνας και Νοτιοανατολικής Ασίας, ενώ, για τα brands, η δόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με relevant δημιουργούς αποτελεί κλειδί για την επικοινωνία με τις online κοινότητες και την επίτευξη αυθεντικού engagement. Ειδικότερα, αναφέρεται ότι 75% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να αυξήσουν το spend στο social commerce, ενώ 84% σκοπεύουν, την επόμενη χρονιά, να αυξήσουν την επένδυσή τους στο TikTok.

Επιπλέον, οι δημιουργοί περιεχομένου ενδυναμώνονται όλο και περισσότερο, αλλάζοντας τη δυναμική μεταξύ brands, media πλατφορμών και creators, ενώ τα brands θα πρέπει να συνεργαστούν με τους τελευταίους, προκειμένου να χτίσουν το trust.

(Πηγή: Warc)