Tη νέα καμπάνια επιβράβευσης Natural Powerz της Lidl Hellas υπογράφει η Cream. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, μια σειρά από λούτρινα παιχνίδια προσπαθούν να σώσουν τον πλανήτη από τα πλαστικά, τα σκουπίδια, τη μόλυνση και τους ρύπους, καλώντας το κοινό να ενωθεί για το περιβάλλον.

Οι 8 λούτρινοι χαρακτήρες οι οποίοι αντιπροσωπεύουν στοιχεία της φύσης, όπως το νερό, ο ήλιος, ο αέρας, τα δέντρα, είναι φτιαγμένοι από βιώσιμα υλικά και έχουν στόχο να εξοικειώσουν τα παιδιά με έννοιες, όπως ανακύκλωση και βιωσιμότητα.

Η βασική ταινία της καμπάνιας έγινε σε συνεργασία με τη Faust και τη Musou, ενώ το CGI των εικαστικών επιμελήθηκε η Fivebluewishes. Η καμπάνια, η οποία, όπως επισημαίνει η ίδια η εταιρεία, συνδέεται με το όραμά της για ένα #kaliteroavrio, θα τρέξει σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, internet, και retail έως τις 10 Οκτωβρίου.