Την προσαρμοσμένη εκπαίδευση επιλεγμένων πελατών των καταστημάτων Γερμανός και Cosmos Sport στο digital marketing ανέλαβε η KnowChurch, στo πλαίσιο της επιβράβευσής τους (loyalty). Οι πελάτες της Γερμανός παρακολούθησαν σειρά εκπαιδεύσεων σε virtual class (live webinar), πάνω σε social networks, όπως Facebook και Instagram, και άλλα θέματα, όπως influencer marketing.

Παράλληλα, πελάτες των καταστημάτων Cosmos Sport παρακολούθησαν σειρά εκπαιδεύσεων από τη σελίδα της εταιρείας στο Facebook, μέσω live streaming για κοινωνικά δίκτυα, καθώς και για βασικές ενέργειες του social media marketing. Instructors της KnowCrunch ήταν οι Κατερίνα Δημητρακοπούλου, CEO της Social Mellon, Δημήτρης Δημητριάδης, CEO της The Future Cats, και Αποστόλης Αϊβαλής, CEO Aival.com.