Με άρωμα «παλιάς Αθήνας» και βασικό μήνυμα «Δημιουργία Αξίας που πολλαπλασιάζεται», ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), απένειμε τα βραβεία και τις ειδικές διακρίσεις σε επιχειρήσεις και φορείς που ξεχώρισαν για την αριστεία στην στρατηγική τους επικοινωνία το 2020.

Η 7η τελετή απονομής των Corporate Affairs Excellence Awards 2020 (CAEA) πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 7 Ιουλίου 2020, στο κινηματογραφικό σκηνικό του Cine της Αίγλης Ζαππείου, με παρουσιαστή τον δημοσιογράφο και εκδότη Νεκτάριο Νώτη.

Στόχος των βραβείων είναι να επιβραβεύσουν και να αναδείξουν πρωτοβουλίες και προγράμματα επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν και ολοκληρώθηκαν, πλήρως ή σε πιλοτικό επίπεδο, μέσα στο 2019, ενώ ξεχώρισαν για τη στρατηγική, τον σχεδιασμό, τα αποτελέσματα και την αξία που δημιουργούν για τις επιχειρήσεις, τον κλάδο, την αγορά και τους καταναλωτές σε Ελλάδα και Κύπρο.

ΟΙ ΦΕΤΙΝΕΣ… ΠΡΩΤΙΕΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ
Ο θεσμός των CAEA ήταν φέτος πιο ξεχωριστός από κάθε άλλη χρονιά, καθώς ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της EΕΔΕ γιορτάζει τα 10 χρόνια λειτουργίας του. Επιπλέον, η φετινή διοργάνωση, χαρακτηρίστηκε από πολλές και σημαντικές πρωτιές. Για πρώτη φορά στην ιστορία της διεξήχθη σε συνεργασία με την Deloitte, εταιρεία παροχής ελεγκτικών, συμβουλευτικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Επιπλέον, φέτος ο θεσμός κατέγραψε ρεκόρ στην ιστορία του με 133 υποψηφιότητες, ενώ σημαντική καινοτομία αποτελεί η προσθήκη τριών νέων διακρίσεων, μιας νέας κατηγορίαςαριστείας που αφορά την καλύτερη χρήση της Ψηφιακής Επικοινωνίαςκαι δύο ειδικών κατηγοριών τιμητικών διακρίσεων, που στοχεύουν στην επιβράβευση και ανάδειξη των καλύτερων ομάδων και συμβούλων εταιρικής επικοινωνίας.

Στο πλαίσιο της τελετής βράβευσης, η Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Ανθή Τροκούδη δήλωσε: «Μετά από μια τόσο πρωτοφανή και δύσκολη συνθήκη, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για 7η χρονιά βάλαμε και εμείς το λιθαράκι μας ώστε να αναδειχθούν και να βραβευθούν Εταιρικές Υποθέσεις που υλοποιήσαν επιτυχημένες στρατηγικές πρακτικές και ενέργειες φορέων και συμβούλων επικοινωνίας. Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συντελεστές για την άριστη διοργάνωση, τους χορηγούς για την στήριξη του θεσμού και να συγχαρώ όλες τις εταιρείες για τη συμμετοχή τους».

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Αριστεία Προγράμματος / Δράσης

  • Εταιρική Επικοινωνία (Corporate and Business Communications): Coca-Cola 3Ε
  • Κοινωνική Διαμεσολάβηση & Συμμέτοχοι (Public Affairs & Stakeholder Engagement): Παπαστράτος, Karcher Hellas & Socialdoo
  • Εσωτερική Επικοινωνία (Internal Communications & Employee Engagement): ΑΒ Βασιλόπουλος, Eurolife FFH, MSD & MSComm
  • Έμμεση επικοινωνία προϊόντος / υπηρεσίας (Brand P.R.): AXA Ασφαλιστική, Vodafone
  • Σχέσεις με MME (Media Relations): Γέφυρα ΑΕ & Αction Global Communications, Regeneration & The Kompany
  • Καλύτερη Χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Best Use of Social Media): Γιώτης ΑΕ & Solid Havas, Coca-Cola Hellas & Ogilvy Greece, Metro ΑΕΒΕ
  • Καλύτερη Χρήση Ψηφιακής Επικοινωνίας (Best Use of Digital Communications): Μυτιληναίος, Novartis & Phocus & Zenith
  • Πρόγραμμα / Δράση ΕΚΕ
    • Yποκατηγορία: Πρόγραμμα / Δράση ΕΚΕ: Bwin & Γιατροί του Κόσμου, Δέλτα, Ελαΐς-Unilever & Solid Havas, όμιλος ΟΤΕ
    • Υποκατηγορία: Εταιρικός Απολογισμός Βιωσιμότητας: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Ολυμπία Οδός
    • Yποκατηγορία: Συνέργεια με ΜΚΟ: Bwin, Vodafone
  • Δράση/ Πρόγραμμα Χαμηλού Κόστους (Low Budget): Blue Star Ferries, Public
  • Διευρυμένη ή Πολυκαναλική Εταιρική Επικοινωνία (Corporate Integrated Communication): Coca-Cola Hellas & Ogilvy Greece, UNICEF & Weber Shandwick.

Ειδικές διακρίσεις

  • Ειδική Διάκριση 1: Καλύτερη επίτευξη δεικτών επίδοσης (KPIs): Γιώτης ΑΕ & Solid Havas, Τιτάν & Button Creative Advertising, Public, Stoiximan, Vodafone
  • Ειδική Διάκριση 2: Καινοτομία στην Επικοινωνία: Coca-Cola Hellas & Ogilvy Greece
  • Ειδική Διάκριση 3: Έρευνα και Προγραμματισμός (Research & Planning): Φυσικό Αέριο

Τιμητικές Διακρίσεις

  • Τιμητική Διάκριση «Corporate Affairs Excellence Award για την Καλύτερη Ομάδα Εταιρικής Επικοινωνίας / Best In-HouseTeam»: Coca-Cola Hellas, Vodafone
  • Τιμητική Διάκριση «Corporate Affairs Excellence Award για την Καλύτερη Εταιρεία Συμβούλων Επικοινωνίας / Best Agency»: Ogilvy Greece, Solid Havas.

«ΤΑ CAEA ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ»
Στο πλαίσιο της τελετής απονομής, η διοργάνωση τίμησε φέτος τον Βασίλη Λώλα, Πρόεδρο του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ. Ο ίδιος μίλησε στο MW για την πορεία και εξέλιξη των Corporate Affairs στην Ελλάδα, καθώς και για τα απαιραίτητα χαρακτηριστικά των σημερινών στελεχών.

MW: Ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της EΕΔΕ συμπλήρωσε φέτος 10 χρόνια λειτουργίας. Τι σημαίνει αυτό για εσάς;

Ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων συμβάλλει στην ανάπτυξη και προώθηση της εφαρμογής των σύγχρονων αρχών, μεθόδων και τεχνικών όλων των αρμοδιοτήτων που εμπίπτουν στις Εταιρικές Υποθέσεις. Συμβάλλει στην ανάδειξη της σημαντικότητας του ρόλου των στελεχών που ασχολούνται με τις ενότητες του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων, στοχεύοντας ταυτόχρονα και στην αναβάθμισή τους.

Προσπαθήσαμε το ΤΕΥΠ να αποτελεί και να αναγνωρίζεται ως το ένα και μόνο σημείο αναφοράς, έκφρασης και εκπροσώπησης των στελεχών που ασκούν καθήκοντα Corporate Affairs.Ένα είναι σίγουρο, ότι μέσα σ’ αυτά τα 10 χρόνια, ο ρόλος της Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων στις επιχειρήσεις έχει αναβαθμιστεί. Πριν 10-15 χρόνια, ήταν λίγα τα στελέχη που συμμετείχαν στις διοικητικές ομάδες των επιχειρήσεων, κυρίως σε πολυεθνικές. Σήμερα όμως, δεν νοείται να μην είναι μέλος της Διοικητικής ομάδας και μάλιστα η άποψή του να έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Είχαμε τη χαρά να ενώσουμε τις δυνάμεις μας πολλά αξιόλογα στελέχη του χώρου για την διοργάνωση και υλοποίηση εκδηλώσεων που θα συνέβαλλαν τόσο στην ανάπτυξη όσο και στην ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ των στελεχών. Τα στελέχη που έχουν μέχρι σήμερα συμμετάσχει στις Διοικούσες Επιτροπές, αφιέρωναν με αγάπη τον όποιο ελεύθερο χρόνο τους και κατέθεσαν τις γνώσεις και εμπειρίες τους συμβάλλοντας να πάμε τα πράγματα λίγο πιο μπροστά.

Οργανώθηκαν Θεματικά Networking events, Συνέδρια, αναπτύχθηκε συνεργασία με το EACD, το Mentoring Circle, αλλά νομίζω τα Corporate Affairs Excellence Awards αποτελούν πλέον τη ραχοκοκαλιά των δράσεων μας.

Τα CAEA υλοποιήθηκαν φέτος για 7η χρονιά. Πώς σκιαγραφείται όλο αυτό το διάστημα η ελληνική αγορά, μέσω της πορείας και εξέλιξης του θεσμού; Θεωρείτε ότι ο θεσμός αποτελεί ένα είδος καθρέφτη της εγχώριας αγοράς επικοινωνίας;

Σίγουρα, είναι ο καθρέπτης των Εταιρικών Υποθέσεων στη χώρα μας.Ο θεσμός των Corporate Affairs Excellence Awards. Μία πρωτοβουλία που έχει στόχο να κινητοποιήσει, ευαισθητοποιήσει και να ενεργοποιήσει επιχειρήσεις, στελέχη Διεύθυνσης Επικοινωνίας και Εταιρικών Υποθέσεων, ελεύθερους επαγγελματίες, εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων, ιδιώτες-επαγγελματίες επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και φοιτητές που δραστηριοποιούνται στον εν λόγω τομέα, υποστηρίζοντας καινοτόμες δράσεις και πρωτοβουλίες που υλοποιούνται με επιτυχία και έχουν θετική επίδραση και όφελος προς όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (εργαζόμενοι, κοινωνία, δημόσιοι φορείς, τοπικές αρχές/κοινωνία, μη Κυβερνητικοί οργανισμοί, πελάτες κ.ά.).

Η μεγαλύτερή μας προσπάθεια είναι να εξασφαλίσουμε και να θωρακίσουμε τη διαφάνεια των διαδικασιών του θεσμού. Αυτό το πετυχαίνουμε με τις πολυμελείς επιτροπές Νομιμοποίησης & Αξιολόγησης. Φέτος όμως πήγαμε ένα βήμα παραπέρα, πιστοποιώντας τις διαδικασίες με τη συνεργασία της Deloitte.

Έχουμε προσπαθήσει να έχουμε έναν θεσμό βραβείων που καλύπτει όλες τις ενότητες του ρόλου της Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων. Είναι βραβεία που απονέμονται στην εταιρεία και τον σύμβουλο επικοινωνίας.Αν υπάρχει μια ευκαιρία αυτή είναι να μπορέσουμε να αναδείξουμε και το έργο που γίνεται στους τομείς Public Affairs & Crisis Management. Τομείς που αν και στην καθημερινότητά μας είναι ιδιαίτερης σημασίας δεν θέλουμε να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας. Βέβαια στο εξωτερικό, τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Ενθαρρύνουμε λοιπόν σταθερά τα στελέχη του κλάδου, σε εταιρείες/οργανισμούς / ΜΚΟ / Εταιρείες Δημoσίων Σχέσεων κ.λπ. να συνεχίσουν τις επιτυχημένες, καινοτόμες δράσεις τους και πρωτοβουλίες στον τομέα της εταιρικής επικοινωνίας με θετική επίδραση στην κοινωνία, στους εργαζόμενους και φυσικά στους πελάτες τους και κινητοποιούμε, ευαισθητοποιούμε, αναδεικνύουμε και χειροκροτούμε όλοι μαζί, όσους έλαμψαν μέσα από το έργο τους.

Εν μέσω της ιδιαίτερης συγκυρίας που διανύουμε, και με αφορμή τα αισιόδοξα μηνύματα του θεσμού των CAEA, ποια θα ήταν η συμβουλή σας, το δικό σας μήνυμα, προς τα στελέχη επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων;

Στις «πλάτες του» στελέχους Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων στηρίζεται η εικόνα και η φήμη της εταιρείας και των προϊόντων / υπηρεσιών που παρέχει. Είναι οι άνθρωποι που έχουν στο ραντάρ τους όλα τα κοινά με τα οποία σχετίζεται η εταιρεία τους με τη λειτουργεία της. Μεγάλη ευθύνη! Για να μπορέσει ένα στέλεχος να διαχειριστεί αυτό το «βάρος» πρώτα απ’ όλα χρειάζεται αυτό που κάνει να το κάνει με αγάπη και μεράκι!

Η διορατικότητα, η σύνθεση, η ευελιξία, η προσαρμοστικότητα είναι επίσης κάποια από τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει το σημερινό στέλεχος της Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων. Αυτά τα χαρακτηριστικά τον κάνουν να λειτουργεί αποτελεσματικά, προσπαθώντας πάντα να βρει τρόπους να ενισχύσει και να διαφυλάξει την εικόνα της εταιρείας που εργάζεται. Προσαρμόζεται και εξελίσσεται παρακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς.

ΕΚ ΤΩΝ ΝΙΚΗΤΩΝ…

«Είναι στρατηγική μας επιλογή να στηρίζουμε οικογένειες και παιδιά»
«Είναι στρατηγική μας επιλογή, στη Δέλτα, να στηρίζουμε οικογένειες, δίνοντας προτεραιότητα στα παιδιά, αλλά και να υλοποιούμε δράσεις που αφορούν την εκπαίδευση και τους νέους. Πιστεύοντας ότι η ευαισθητοποίηση ξεκινά από πολύ μικρή ηλικία, δημιουργήσαμε το διαδραστικό παραμύθι “Ταξίδι στην Τροφούπολη”, που υλοποιεί το Κέντρο Ενημέρωσης Δέλτα σε παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία.

Μέσα από το παραμύθι, μιλάμε στα μικρά παιδιά ηλικίας 4-6 ετών για το περιβάλλον, την ανακύκλωση και τη σωστή διαχείριση των τροφίμων στο σπίτι. Η πρόσφατη διάκριση στα Corporate Affairs Excellence Awards επισφραγίζει τη στρατηγική μας επιλογή και δημιουργεί νέα κίνητρα για τον σχεδιασμό των επόμενων βημάτων».
Αλεξάνδρα Βασιλακοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας, Δέλτα

«Όραμα της Bwin να βρίσκεται δίπλα σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες»
«Πιστοί στη στρατηγική κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρείας, οι δύο αυτές σημαντικές διακρίσεις στον κορυφαίο θεσμό εταιρικής διακυβέρνησης, έρχονται να κεφαλοποιήσουν το όραμα της Bwin να βρίσκεται δίπλα σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, εκμηδενίζοντας διακρίσεις και αποστάσεις».
Κωνσταντίνος Εφραιμίδης, Corporate Responsibility Manager, Bwin

«Η πιο τιμητική αναγνώριση για εμάς είναι αυτή της “καλύτερης in-house ομάδας”»
«Οι διακρίσεις που λάβαμε μας γεμίζουν υπερηφάνεια και χαρά για το έργο μας όλο αυτό το διάστημα. Για άλλη μια φορά, αποδεικνύεται ότι τα προγράμματα και οι καμπάνιες που έχουν θετικό αντίκτυπο για την κοινωνία μας, είναι εκείνα τελικά που θέτουν τον άνθρωπο, το περιβάλλον και τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο.

Για εμάς, στην Coca-Cola, ωστόσο, η πιο τιμητική αναγνώριση παραμένει αυτή της “καλύτερης in-house ομάδας” – αναγνώριση που αποδεικνύει πως όταν μία ομάδα έχει ήθος και αξίες και λειτουργεί με δημιουργικότητα και θετικό πνεύμα, κάνει τη διαφορά, και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που αυτό αναγνωρίζεται από σπουδαίους θεσμούς».
Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης, Coca-Cola Ελλάδα, Κύπρος, Μάλτα

«Τα φετινά βραβεία αναδεικνύουν το έργο της ομάδας Corporate Affairs της Vodafone»
«H αναγνώριση της Vodafone Ελλάδας στο πλαίσιο των Corporate Affairs Excellence Awards αποτελεί σημαντική επιβράβευση της αξίας που δημιουργεί η εταιρεία στην οικονομία και την κοινωνία. Αποτελεί ιδιαίτερη χαρά για εμάς, καθώς τα φετινά βραβεία αναδεικνύουν το έργο και τη συμβολή ολόκληρης της ομάδας Corporate Affairs της Vodafone στην υλοποίηση του εταιρικού μας σκοπού – να αναπτύσσουμε δίκτυα για ένα καλύτερο μέλλον».
Νικόλ Ιωαννίδη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων, Vodafone Ελλάδας

«Η βράβευση αυτή επισφραγίζει την ιδιαίτερα επιμελή δουλειά της ομάδας μας»
«Πρόκειται για μια σημαντική και τιμητική βράβευση, καθώς μέσα από τις δράσεις που υλοποιήσαμε πετύχαμε εξαιρετικά αποτελέσματα για τη δημοσιότητα του πελάτη, ενώ ταυτόχρονα καταφέραμε να φέρουμε ένα βήμα πιο κοντά τη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης» σε όλο το ελληνικό κοινό. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που με τη συμβολή μας μεγιστοποιήθηκαν τα αποτελέσματα του έργου της Γέφυρας. Η βράβευση αυτή έρχεται να επισφραγίσει την ιδιαίτερα επιμελή και αδιάκοπη δουλειά της ομάδας μας και να αναγνωρίσει για ακόμη μια φορά τα αποτελέσματα που προσφέρει εδώ και 31 χρόνια η εταιρεία μας, στον κλάδο της στρατηγικής επικοινωνίας».
Αγγελική Κιοφίρη, Acting Country Manager, Action Global Communications

«Η διάκριση αυτή βοηθά το πρόγραμμα να ταξιδέψει ακόμα πιο ψηλά»
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την τιμητική αυτή βράβευση. Ευχαριστούμε θερμά την ομάδα της The Kompany, που με την εμπειρία της και την ουσιαστική γνώση της επικοινωνίας και των ΜΜΕ, συμβάλλει στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανάδειξη του κοινωνικού αποτυπώματος του ReGeneration. Ως πρόγραμμα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, το ReGeneration είναι ετερόφωτο, επομένως “φώτα” όπως αυτή η διάκριση βοηθούν το πρόγραμμα να ταξιδέψει ακόμα πιο ψηλά και να οδηγήσει ακόμα περισσότερους νέους να μπορούν να ονειρευτούν ένα καλύτερο μέλλον!».
Κατερίνα Κυπραίου, Senior Project Manager, ReGeneration

«Στηρίζουμε κάθε ενέργεια που συμβάλει στο να αλλάξει η κοινωνία προς το καλύτερο»
«”Η Πεταλούδα του Αιγαίου” δεν είναι μόνο ένα πανέμορφο ελληνικό νησί. Είναι το πρώτο Smoke-Free νησί παγκοσμίως. Η Αστυπάλαια αντικατοπτρίζει με τον πλέον εμφατικό τρόπο το όραμα της κοινωνίας και της Παπαστράτος για έναν κόσμο απαλλαγμένο από το τσιγάρο. Η πρωτοβουλία για την Smoke-Free Αστυπάλαια υπήρξε μία συνειδητή επιλογή κατοίκων, φορέων και επισκεπτών του νησιού, που βασίστηκε στις συνεργασίες και στη συλλογική δύναμη.

Στην Παπαστράτος στηρίζουμε δυναμικά κάθε ενέργεια που συμβάλει στο να αλλάξει η κοινωνία προς το καλύτερο. Ως αρωγοί αυτής της σημαντικής πρωτοβουλίας αισθανόμαστε υπερήφανοι που διακριθήκαμε για το Smoke-Free Astypalea Project στα Corporate Affairs Excellence Awards που αποτελούν θεσμό του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ που αναδεικνύει τον ρόλο των Εταιρικών Υποθέσεων στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα».
Κωνσταντίνος Μουλακάκης, Γενικός Διευθυντής Marketing και Ενοποίησης Εμπορικής Οργάνωσης χωρών ΝΑ Ευρωπαϊκής Ένωσης, Παπαστράτος

«Προσπαθούμε να γινόμαστε κάθε μέρα καλύτεροι»
«Ακόμη μια διάκριση έρχεται να προστεθεί σε ένα από τα πιο περήφανα βάθρα της Stoiximan, εκεί όπου βρίσκουν στέγη τα όνειρα και οι στόχοι χιλιάδων παιδιών από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Οι Μικροί Ήρωες της Stoiximan είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό πρόγραμμα ανταπόδοσης στην κοινωνία: είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής μας λειτουργίας και των αξιών της Stoiximan. Στηρίζουμε αυτούς που ξεχωρίζουν, δίνουμε δύναμη σε όσους με πάθος μάχονται για τις δικές τους κορυφές.

Στη Stoiximan είμαστε μια ομάδα που προσπαθούμε συνεχώς να βελτιώνουμε τις ατομικές και συλλογικές δεξιότητες, για να γινόμαστε κάθε μέρα καλύτεροι. Έτσι και οι Μικροί Ήρωες, έχουν καταφέρει όλα αυτά τα χρόνια να κάνουν τους δικούς μας ανθρώπους να βλέπουν τον κόσμο με άλλα μάτια. Πιστεύουμε με όλη μας την καρδιά ότι οι Ήρωες του σήμερα μπορούν να εμπνεύσουν τους Ήρωες του αύριο».
Αγγελική Παπαδοπούλου, Corporate Affairs Director, Kaizen Gaming

«Ενισχύεται η δέσμευσή μας, να θέτουμε τον ασθενή στο επίκεντρο»
«Είμαστε πολύ περήφανοι για τη διάκριση της εκστρατείας ενημέρωσης του κοινού “Μίλα για την Ημικρανία σου” από τα Corporate Affairs Excellence Awards. Με αυτή την αναγνώριση, ενισχύεται ακόμα περισσότερο η δέσμευσή μας, να θέτουμε τον ασθενή στο επίκεντρο, να εμπνεόμαστε από αυτόν και να εργαζόμαστε για ένα βιώσιμο σύστημα υγείας, με συνέπεια και αίσθημα ευθύνης.

Η διάκριση “Καλύτερη Χρήση Ψηφιακής Επικοινωνίας”, επιβεβαιώνει τις διαρκείς προσπάθειές μας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, με στόχο την πραγμάτωση της αποστολής μας: να βοηθάμε τους ανθρώπους να ζουν περισσότερο και με καλύτερη ποιότητα ζωής».
Φωτεινή Μπαμπανάρα, Επικεφαλής Επικοινωνίας, Όμιλος Novartis

«Εργαστήκαμε ομαδικά, με συνέπεια και αφοσίωση»
«Η διάκρισή μας στη συγκεκριμένη κατηγορία των Corporate Affairs Excellence Awards 2020 είναι εξαιρετικά σημαντική για εμάς, καθώς εργαστήκαμε ομαδικά, με συνέπεια και αφοσίωση, προκειμένου να σχεδιάσουμε τις βασικές κατευθύνσεις δράσης σε θέματα Αειφόρου Ανάπτυξης.

Είναι συνεπώς μια ομαδική βράβευση, που αφορά όλους τους εργαζόμενους στο έργο μας, εκείνων που έχουν επιφορτιστεί την καθημερινή παρακολούθηση του αυτοκινητόδρομου 24 ώρες τη μέρα, 365 μέρες το χρόνο, και εκείνων που φροντίζουν για τη συντήρηση της υποδομής και τη διατήρηση υψηλού επιπέδου λειτουργίας και ασφάλειας. Όλοι δεσμευόμαστε να συμβάλλουμε ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων που έχουμε θέσει στον τομέα της Αειφόρου Ανάπτυξης».
Δρ. Παναγιώτης Παπανικόλας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Ολυμπία Οδός

«Επιστέγασμα της προσήλωσής μας στην επιχειρηματική αριστεία»
«Η ειδική διάκριση που μας απονεμήθηκε έρχεται ως επιστέγασμα της διαρκούς προσήλωσής μας στην επιχειρηματική αριστεία. Το Φυσικό Αέριο, ο πλέον ιστορικός πάροχος φυσικού αερίου της χώρας, εισήλθε και στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας στη Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα με βασικό ανταγωνιστή το ίδιο του το όνομα.

Η αποτελεσματικότητα των δράσεών μας αποτυπώνεται άλλωστε και από την εκτεταμένη δημοσιότητα που προκλήθηκε από αυτές, αλλά και από την εντυπωσιακή αύξηση των συμβολαίων στις δύο αυτές αγορές, η οποία άγγιξε το 128% στα συμβόλαια φυσικού αερίου και το 112% στα συμβόλαια ηλεκτρικού ρεύματος το 2019».
Έλενα Ράπτη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων, Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας

«H βράβευσή μας είναι εξαιρετικά σημαντική»
«H βράβευσή μας στο πλαίσιο των CAEA 2020 είναι εξαιρετικά σημαντική διότι μέσα από τον συγκεκριμένο θεσμό επιβραβεύεται ένα πολύ πετυχημένο πλάνο δημοσιότητας που υλοποιήσαμε το 2019 και συνεχίζουμε μέχρι σήμερα και αφορά το ReGeneration. Η στρατηγική συνεργασία μεταξύ του ReGeneration και της The Kompany έχει ως στόχο την μέγιστη προβολή του προγράμματος τόσο σε ελληνικά όσο και σε διεθνή media για την ανάδειξη της σπουδαιότητάς του, καθώς και του ρόλου που επιτελεί στην ελληνική κοινωνία και οικονομία.

Η συγκεκριμένη βράβευση έρχεται να πιστοποιήσει την πολύ ξεχωριστή και συστηματική δουλειά όλης της ομάδας της The Kompany. Είμαστε ενθουσιασμένοι που και το 2020 συνεχίζουμε να προβάλλουμε με ακόμα μεγαλύτερη ένταση τους στόχους και τους σκοπούς του ReGen».
Κώστας Τσολάκης, Founder, The Kompany

«Βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση»
«H διπλή αυτή βράβευση επιβεβαιώνει ότι βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση εντάσσοντας από νωρίς στη στρατηγική της Γιώτης τα νέα ψηφιακά Μέσα, καθιστώντας τον τομέα του digital, βασικό πυλώνα επικοινωνίας της εταιρείας με τους καταναλωτές».
Μάριος Παπαθανασίου, Εμπορικός Διευθυντής, Γιώτης AE

«Οι μεταξύ μας ανθρώπινες γέφυρες παραμένουν ακλόνητες»
«Με αφορμή τα 15 χρόνια από την ολοκλήρωση της Γέφυρας, θελήσαμε να προσφέρουμε αναλυτική ενημέρωση στα ΜΜΕ, αλλά και να αναγνωρίσουμε ότι χτίσαμε το μεγάλο έργο μαζί με τους εκπροσώπους τους, ενώ το λειτουργούμε μπροστά στα μάτια τους. Οι άνθρωποι της ενημέρωσης ήταν και παραμένουν ευπρόσδεκτοι για τις ανάγκες του ρεπορτάζ, ενώ την καμαρώνουν όσο και εμείς, ανακαλώντας μνήμες που μοιραζόμαστε.

Έτσι θέσαμε ως πρόταγμα την ποιότητα της οργάνωσης της επίσκεψης και της Συνέντευξης Τύπου, τόσο ως προς το σκέλος μιας ιδιαίτερης ξενάγησης την πρώτη μέρα, όσο και ως προς αυτό της Συνέντευξης Τύπου τη δεύτερη. Ο εξαιρετικός αντίκτυπος δικαίωσε μεν τις προσδοκίες δημοσιότητας, αλλά το επιστέγασμα του εγχειρήματος, ήταν μία ακόμη ανάμνηση που θα μοιραζόμαστε όταν θα ξαναβρισκόμαστε και θα συμφωνούμε ότι πλάι στην Εθνική μας Γέφυρα, οι μεταξύ μας ανθρώπινες γέφυρες παραμένουν ακλόνητες».
Γιάννης Φρέρης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης, Γέφυρα ΑΕ

«Είμαστε υπερήφανοι που οι άνθρωποί μας ανταποκρίνονται στις προκλήσεις των καιρών»
«Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, είμαστε υπερήφανοι που οι άνθρωποί μας ανταποκρίνονται στις προκλήσεις των καιρών, νοιάζονται για όσα συμβαίνουν γύρω μας, δίνουν πρώτοι το παράδειγμα και φροντίζουν για το περιβάλλον. Είμαστε χαρούμενοι που πάντοτε όλοι αυτοί οι μοναδικοί, διαφορετικοί άνθρωποι της ΑΒ ενώνονται για κάθε καλό σκοπό, δίνουν πάντα τον καλύτερό τους εαυτό και κάνουν τη διαφορά. Για όλους εμάς, αλλά και για τις μελλοντικές γενιές.

Είμαστε διπλά χαρούμενοι που η προσπάθειά μας αυτή έχει απτά, μετρήσιμα και διαχρονικά αποτελέσματα. Περίοπτη θέση ανάμεσά τους κατέχει πλέον η διάκριση που λάβαμε στα Corporate Affairs Excellence Awards 2020 στην κατηγορία Εσωτερική Επικοινωνία “Internal Communications & Employee Engagement”. Σχεδόν ένας χρόνος έχει περάσει από την ημέρα που 5.000 εθελοντές από όλη την Ελλάδα και από κάθε γειτονιά, ενώθηκαν και γιόρτασαν την καθιερωμένη πια “Ημέρα Εθελοντισμού ΑΒ”. Τους ευχαριστούμε και τους αφιερώνουμε αυτό το βραβείο μαζί με 5.000 ευχαριστώ από την καρδιά μας!»
Κατερίνα Χάλκου, Corporate Communications Manager, ΑΒ Βασιλόπουλος