Τα Content Marketing Awards ήρθαν για πρώτη φορά να επιβραβεύσουν τις πιο καινοτόμες, δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες Content Marketing της χρονιάς. Στην κορυφή της διοργάνωσης βρέθηκαν η Socialab ως «Content Agency of the Year» και το Durex ως «Content Brand of the Year».

Αναδεικνύοντας τις πιο καινοτόμες, δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες Content Marketing της χρονιάς, απονεμήθηκαν τα Content Marketing Awards 2021, τα επιχειρηματικά βραβεία που λάνσαραν και διοργάνωσαν το Marketing Week και η Boussias. H τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 14 Ιουλίου, στο House 124, σε μια λαμπερή βραδιά με τη συμμετοχή στελεχών της αγοράς.

Με την ύψιστη διάκριση, τιμήθηκαν οι παρακάτω εταιρείες:

  • H Socialab ως «Content Agency of the Year»
  • Το Durex ως «Content Brand of the Year».

Συνολικά βραβεύτηκαν 35 agencies και brands, με τα 3 Platinum Awards να καταλήγουν στους εξής διαγωνιζόμενους:

  • Socialab και Durex στις ενότητες «Best per Industry» και «Best in Distribution»
  • The Magic Bus, Adidas και Cosmos Sport στην ενότητα «Best in Strategy».

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 19 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία του Κώστα Σύρμου, Global Marketing Director της The Lego Group.

Όπως δήλωσε ο Jury President των Content Marketing Awards, «αν και ήταν η πρώτη χρονιά διεξαγωγής, η συμμετοχή ήταν άκρως ικανοποιητική και δημιούργησε ένα benchmark ώστε να συμβάλουμε στην εξέλιξη του Content Marketing στην Ελλάδα.

Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές για τις εξαιρετικές δουλειές που κατατέθηκαν και εύχομαι όλοι οι συμμετέχοντες να συνεχίσουν τις προσπάθειες στο Content Marketing, ώστε να καθιερωθεί αυτό στη συνείδηση των εταιρειών ως ένα πολύτιμο εργαλείο με πολλαπλά οφέλη».

CONTENT BRAND OF THE YEAR
«Η συνεργασία Durex και Socialab βασίστηκε στη γρήγορη και στοχευμένη ανταπόκριση στην επικαιρότητα»
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη διάκριση της Durex στα Content Marketing Awards. H Durex, παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο των προφυλακτικών με πάνω από 90 χρόνια εμπειρίας έχει δημιουργήσει μία ευρεία γκάμα προϊόντων που έχουν σχεδιαστεί για να χαρίσουν μοναδικές εμπειρίες για ασφαλές και απολαυστικό sex.

Η συνεργασία της Durex με τη Socialab, βασισμένη στην γρήγορη και στοχευμένη ανταπόκριση στην επικαιρότητα, δημιούργησε προωθητικό υλικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο είναι πλήρως εναρμονισμένο με τον σκοπό του brand. Η Durex, ως ηγέτης της κατηγορίας στο χώρο των προφυλακτικών, θα συνεχίσει να καινοτομεί παρέχοντας προϊόντα για ασφαλείς και μοναδικές σεξουαλικές εμπειρίες για όλους!».
Κατερίνα Τζίνου, Brand Manager Durex, Scholl & Veet, Reckitt Healthcare

CONTENT AGENCY OF THE YEAR
«Καταφέραμε να συνδυάσουμε τη στρατηγική, τη δημιουργικότητα και τα γρήγορα αντανακλαστικά»
«Σε μια ομολογουμένως ιδιόρρυθμη χρονιά, καταφέραμε να συνδυάσουμε τη στρατηγική, τη δημιουργικότητα αλλά και τα γρήγορα αντανακλαστικά που επιβάλλει το digital περιβάλλον. Ευχαριστούμε πολύ όλους όσοι μας στήριξαν στην ψηφοφορία των βραβείων, αλλά πάνω από όλα ευχαριστούμε τους συνεργάτες μας που μας εμπιστεύθηκαν και συνεχίζουν να μας εμπιστεύονται. Τέλος, θα ήθελα προσωπικά να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της Socialab που για ακόμα μια φορά έδωσε το 100% των δυνάμεών της».
Γιάννης Αρμπής, CEO, Socialab

PLATINUM AWARD- BEST IN STRATEGY
«Μέσα από τις δυσκολίες και τις προκλήσεις, ανακαλύπτουμε νέες ευκαιρίες»
«Μέσα από τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, ανακαλύπτουμε νέες ευκαιρίες. Αυτό μας δίδαξε το 2020. Η έλευση της πανδημίας άλλαξε την καθημερινότητά μας, αναβάλλοντας projects λίγο πριν το λανσάρισμά τους. Μας προκάλεσε όμως να βρούμε λύσεις και να καινοτομήσουμε, πάντα σε συνεργασία με την ομάδα της adidas που μας εμπιστεύτηκε και μας ανέθεσε τη μεταφορά των projects της στο digital περιβάλλον.

Highlight της “Magic Bus” χρονιάς ήταν το adidas x Cosmos Sport | Training Squad project, το οποίο παρουσίασε για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό την καινοτόμα τεχνολογία του live video shopping, αλλά και το πρόγραμμα “Ready For Virtual Athens Marathon 2020”, που προετοίμασε το μεγαλύτερο running community, τους adidas Runners Athens, για τον Virtual Μαραθώνιο της Αθήνας».
Γιώργος Παπαζαφειρόπουλος, Managing Partner, The Magic Bus