Ποιες απαντήσεις θα δοθούν σε brand safety και data privacy;

Περιεχόμενο για ανθρώπους ή για αριθμούς είναι το μεγάλο ερώτημα στο οποίο πρέπει να δοθεί μία απάντηση. Το αυθαίρετο μπλοκάρισμα λέξεων από αλγόριθμους αφήνει ανεκμετάλλευτο πολύτιμο inventory, ενώ οδηγεί και τα ενημερωτικά μέσα σε αυτολογοκρισία ή αντίστροφα στην παραγωγή μεγάλου όγκου μη ουσιώδους αρθρογραφίας, προκειμένου να πιάσουν τα πελώρια νούμερα που ζητούν οι διαφημιζόμενοι από μία μικρή ελληνόφωνη αγορά.

Το data privacy μειώνει ακόμα περισσότερο το programmatic inventory ενός site, που καταλήγει να μην μπορεί να επιβιώσει. Το αποτέλεσμα είναι ένα ομοιογενές τοπίο στο διαδίκτυο που δεν τιμά τον αναγνώστη και καταναλωτή. Οι άνθρωποι του publishing, του advertising, αλλά και της εκάστοτε brand safety τεχνολογίας θα πρέπει να μπορούν να επικοινωνούν εκτός πλατφόρμας και να αξιολογούν με ανθρώπινα κριτήρια την αξία του περιεχομένου, ώστε να μη χάνεται πολύτιμο πρωτογενές υλικό από τα μάτια ενός ποιοτικού κοινού.

Ποιες γνώσεις οφείλουν να κατακτήσουν οι αυριανοί επαγγελματίες;

Οι αυριανοί επαγγελματίες του publishing θα πρέπει να εκπαιδευτούν σε τεχνικές SEO και social media management, προκειμένου η δουλειά τους να μη χάνεται μέσα στον όγκο περιεχομένου που δημοσιεύεται και διαχέεται καθημερινά. Θα πρέπει να καταλαβαίνουν καλά το copyright, το brand safety σε λογικά πλαίσια, αλλά και να μην ξεχνούν τις ανάγκες του κοινού, το οποίο πρέπει να υπηρετούν άρτια, προκειμένου να έχουν την πολυπόθητη επισκεψιμότητα.

Χωρίς να χάνουν το «τρένο» των εξελίξεων στο digital περιβάλλον, που τρέχει με ιλιγγιώδεις ταχύτητες, δε θα πρέπει να ξεχνούν πως… content is king.