Το σημαντικότερο marketing lesson που μας άφησε το 2020 για τα επόμενα χρόνια είναι…

To 2020 μας έδειξε πως το κλειδί σε καταστάσεις μεγάλης αβεβαιότητας είναι η εγγύτητα στον καταναλωτή και τις νέες ανάγκες του και η γρήγορη ανταπόκριση σε αυτές. Αυτό προϋποθέτει consumer empathy, ανοιχτές κεραίες (π.χ. στα social) για να λαμβάνουν οι marketers τα μηνύματα των καταναλωτών και επένδυση σε έρευνα. Επίσης απαραίτητη είναι η πολύ μεγάλη προσαρμοστικότητα στις καταστάσεις. To adaptability quotient θα αποτελεί στο εξής έναν από τους κύριους παράγοντες που θα διαχωρίζουν τις επιτυχημένες ομάδες και εταιρείες.

Τα διαχρονικά «σημάδια» της πανδημίας στον καταναλωτή είναι…

H βεβαιότητα πως τίποτα δεν είναι σταθερό και η καταλυτική στροφή των μαρκών, αλλά και των ίδιων των καταναλωτών, στην ψηφιακή εποχή.

Αυτό που χρειάζονται σήμερα οι διαφημιζόμενοι από τα agencies είναι…

Πολύ καλή κατανόηση των αναγκών και των τάσεων των καταναλωτών, γνώση για το πώς η τεχνολογία μπορεί να κάνει πολύ αποδοτικότερη τη δημιουργία και διάχυση περιεχομένου και τελικά, πώς όλα αυτά εντάσσονται σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική προώθησης των μαρκών. Oι αλλαγές θα είναι επιταχυνόμενες και μοτίβα που λειτουργούσαν τα προηγούμενα χρόνια θα αλλάξουν ριζικά.

Το μοντέλο συνεργασίας clients-agencies αλλάζει επειδή…

Αλλάζουν τα διαθέσιμα μέσα και τρόποι επικοινωνίας. Αρκεί να σκεφτεί κανείς πόσο μεγάλη επίδραση και διάδραση μπορεί να έχει με το κοινό του ένας δημιουργός περιεχομένου στα social media με μέσο μόνο μια κάμερα κινητού!

Στη σημερινή συγκυρία, η τεχνολογία συνεισφέρει…

Στην αλλαγή του τρόπου που γίνεται η επικοινωνία, χάρη στην ευκολία και την ταχύτητα με την οποία διαχέεται το περιεχόμενο. Ακόμα, στην αλλαγή του τρόπου που ο κόσμος επιλέγει και αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες, χάρη στη ραγδαία εξάπλωση του e-commerce, πλέον και στην χώρα μας.

Το μέλλον της τηλεόρασης την επόμενη δεκαετία θα είναι…

Ευθέως ανάλογο με την ποιότητα του περιεχομένου που δημιουργεί. Η επέλαση των ψηφιακών πλατφορμών streaming και των Digital μέσων γενικότερα είναι δεδομένη, όμως δεν πρέπει κανείς να υποτιμά τη δύναμη της τηλεόρασης – αρκεί αυτή να μπορεί να εξελίσσεται.