Στα IPRA Golden World Awards

Οι δύο εταιρείες έλαβαν το βραβείο για την καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας «Return to Growth» της AstraZeneca, η οποία είχε στόχο την μετάδοση της εταιρικής κουλτούρας και της φιλοσοφίας εσωτερικής διακυβέρνησης στους εργαζόμενους της εταιρείας. Η Τέτη Κανελλοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της V+O, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι για τη διεθνή αναγνώριση και βράβευση της καμπάνιας αυτής, που αποτελεί και ένα από τα πρώτα δείγματα της integrated προσέγγισης που προσφέρουμε πλέον στους πελάτες μας». Η τελετή απονομής των IPRA Golden World Awards, καθώς και η ανακοίνωση του GWA Grand Prix 2014, θα γίνουν τον Νοέμβριο στην Κωνσταντινούπολη.