Η Mediacube σε συνεργασία με τον Γρηγόρη αναδείχθηκαν για 2η συνεχή χρονιά χρυσοί νικητές στην κατηγορία «Best Performance in Food & Beverages» στα Peak Performance Marketing Awards 2021.

Για το project, η Mediacube δημιούργησε μία 360 funnel στρατηγική με έμφαση στο performance marketing, εφαρμόζοντας στοχευμένη και προσωποποιημένη επικοινωνία σε πολλαπλά segments, με στόχο τη μείωση του cost per acquisition και την αύξηση του conversion value.

Η συνεργασία της Mediacube με τον Γρηγόρη μετρά ήδη πέντε χρόνια, με τις δύο ομάδες να σχεδιάζουν και να υλοποιούν από κοινού ολοκληρωμένες ενέργειες προβολής, καθώς και ad hoc activations με έμφαση στο Performance και στο Lead Generation.