Με Gold βραβείο τιμήθηκε το Sales Promotion Center για το πρόγραμμα «Phygital Promotion», στο πλαίσιο των Supermarket Awards 2021. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε για λογαριασμό της Jacobs Douwe Egberts.

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση, οι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν ζωντανά και σε πραγματικό χρόνο με promoters, ψηφιακά. Στην ειδικά σχεδιασμένη ενέργεια, η διάδραση με τους καταναλωτές πραγματοποιήθηκε στο φυσικό κατάστημα μέσω interactive οθόνης, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία και εναρμονίζοντας το φυσικό (physical) με το ψηφιακό (digital) περιβάλλον.