Η DOPE Studio, σε συνεργασία με τη Seajets, δημιούργησαν μια ολοκληρωμένη στρατηγική προσέγγιση με στόχο το ROAS και τις πωλήσεις μέσω Programmatic Display Advertising, η οποία τιμήθηκε με το Gold Award «Programmatic Display Campaign βασιζόμενη σε Real Time Data» στα PEAK Awards 2020. Με ένα πλήρως αναθεωρημένο Digital Media Strategy που στόχο είχε τη βελτιστοποίηση του ROAS, η διαφημιστική καμπάνια κατάφερε να επικοινωνήσει 100% στοχευμένα με το παγκόσμιο κοινό της, σερβίροντας δυναμικά μηνύματα που βασίζονταν σε real time data.

Συγκεκριμένα, η DOPE Studio ανέδειξε αρχικά τα καλύτερα audience groups από πλευράς πωλήσεων. Στοχεύοντας στις πιο επικερδείς αγορές του εξωτερικού, σχεδίασε στη συνέχεια ένα Programmatic Display Advertising Strategy με κύριο χαρακτηριστικό το dynamic ad serving. Ως αποτέλεσμα, κάθε χρήστης έβλεπε ένα πλήρως προσωποποιημένο dynamic banner που άλλαζε σύμφωνα με την τοποθεσία, τις καιρικές συνθήκες και το audience group στο οποίο ανήκε.