Το «Winter Tale», η καμπάνια του οίκου, αξιοποίησε το frontpage του vima.gr για να ξεναγήσει το κοινό σε ένα παραμύθι, με κύριους πρωταγωνιστές τους θρυλικούς πάνθηρες, οι οποίοι συναντούν στο δρόμο τους τις πιο δημοφιλείς σειρές κοσμημάτων, ρολογιών και αξεσουάρ. Παράλληλα, ο οίκος στήριξε για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα πρωτοποριακό application, τη Μούσα, το πρώτο γυναικείο περιοδικό για το iPad. Η Δέσποινα Λυκομήτρου, Communication Manager της Cartier Greece, μιλάει στο Marketing Week για την καμπάνια και εξηγεί τους λόγους που οδήγησαν το brand στο να εμπιστευτεί το νέο ψηφιακό μέσο του ΔΟΛ.

Marketing Week: Για ποιο λόγο επιλέξατε να λανσάρετε τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια σας ψηφιακά;
Δ. Λυκομήτρου:
Η Cartier, ως η μεγαλύτερη μάρκα κοσμηματοποιίας και ωρολογοποιίας στην Ελλάδα, αντιλαμβάνεται τις τάσεις, πρωτοπορεί πάντα και στηρίζει τις έξυπνες, με αισθητική, «μιντιακές» πρωτοβουλίες, στο πλαίσιο της διεθνούς επικοινωνιακής στρατηγικής του oίκου, στον χώρο του digital. Στο πλαίσιο αυτό, δώσαμε την ευκαιρία στους λάτρεις και αναγνώστες της Μούσα και του Vima.gr να περιηγηθούν διαδραστικά στον μύθο και τις συλλογές προϊόντων μας, και φυσικά η εποχή που εμπνέει περισσότερο για να ζήσει κάποιος μαγικές στιγμές δεν είναι άλλη από τα Χριστούγεννα.

Ποιο κρίνατε ότι ήταν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των συγκεκριμένων διαφημιστικών μέσων;
Η συνεργασία με το Marie Claire και την ομάδα του Vima.gr μας πρόσφερε ένα συνολικό πακέτο επικοινωνίας, καθώς εξασφάλισε για τον oίκο την ποιότητα, την καινοτομία, τη διαδραστικότητα, καθώς και την ευελιξία στον τρόπο που συνέδεσε την ύλη της σε σχέση με τις αξίες και την αισθητική Cartier. Μείναμε απολύτως ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα και την αισθητική. Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε με τη συμβολή της ομάδας του ΔΟΛ και με τις δικές μας ιδέες στο προϊοντικό κομμάτι και την τοποθέτησή τους, ανάλογα, στο περιεχόμενο.

H παραπάνω δυνατότητα προβολής μας μεταφέρει σε ένα μαγικό ταξίδι στον κόσμο του οίκου, σε ένα παραμύθι με κύριους πρωταγωνιστές τους θρυλικούς πάνθηρες, οι οποίοι συναντούν στον δρόμο τους τις πιο δημοφιλείς σειρές κοσμημάτων, ρολογιών και αξεσουάρ. Μέσω της Μούσας λανσάραμε τη νέα συλλογή Tank Anglaise που συμπληρώνει την τριλογία ρολογιών Tank Francaise και Tank Americaine, καθώς επίσης προβάλαμε ιστορίες αισθητικής και δημιουργικότητας του οίκου, που παρουσιάστηκαν διαδραστικά, με «ολοζώντανες» εικόνες.

Τι έμφαση δίνετε στα νέα Μέσα;
Το digital είναι μέρος της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής του οίκου στην Ελλάδα και παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Υπό τον όρο ότι το περιεχόμενο, η ύλη του μέσου, ταυτίζεται με τα ποιοτικά δεδομένα του οίκου, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε επιλεκτικά.

Ποια είναι η γνώμη σας για τη Μούσα, τόσο ως concept, όσο και ως διαφημιστικό όχημα; Τι ευκαιρίες εντοπίζετε σε αυτό ως διαφημιζόμενο brand;
Πρόκειται για μία «φυσική εξέλιξη» στον τρόπο επικοινωνίας πλέον, μία πολλά υποσχόμενη πρωτοβουλία και μια νέα άποψη για τα ελληνικά δεδομένα με φοβερή αισθητική. Η Μούσα αποτελεί μία συνολική πρόταση, τόσο για τον αναγνώστη όσο και για τον διαφημιζόμενο, ο οποίος δίνει νέο ορίζοντα εξερεύνησης των προϊόντων και της ιστορίας του οίκου μέσω διαδραστικών εικόνων. Επιπλέον, προσφέρει μεγάλη δυνατότητα «εκμετάλλευσης» του μέσου από τον διαφημιζόμενο, όσο περισσότερο εκπαιδεύεται ο χρήστης. 
 
Ως luxury brand, θα μπορούσαμε να πούμε ότι μέσω αυτής της καμπάνιας πραγματοποιείτε μία προσπάθεια να προσεγγίσετε ένα πιο mainstream κοινό;
Ο οίκος Cartier στόχευσε στην ενίσχυση του awareness, όχι δηλαδή τόσο στην εικόνα του ως brand, αλλά περισσότερο στη μαγεία της απόκτησης ενός προϊόντος του. Άλλωστε, το «πολύτιμο» στη ζωή μας δεν είναι το προϊόν που αγοράζουμε, αλλά οι στιγμές με τις οποίες συνδέουμε την απόκτησή του. Αν λοιπόν η Cartier με αυτή την καμπάνια έχει δημιουργήσει και στο mainstream κοινό την επιθυμία να ονειρεύεται, τότε πήγαμε ένα βήμα παραπέρα.