Βραβεύτηκε με Grand Prix και στα Media

Η ενέργεια αφορούσε στην υπηρεσία Voice Search μέσω κινητού και ξεχώρισε γιατί, σύμφωνα με τον Mainardo de Nardis, Πρόεδρο της Επιτροπής και CEO της OMD Worldwide, συνδύασε to storytelling με την έξυπνη χρήση της τεχνολογίας και την αξιοποίηση των analytics. Άρεσε δε επίσης γιατί, σε αντίθεση με άλλες συμμετοχές, δεν βασίστηκε σε στατιστικά όπως Likes, Shares και Tweets, καθώς και για το γεγονός ότι έσπευσε να αξιοποιήσει ένα «παραδοσιακό» Μέσο όπως θεωρητικά είναι η Υπαίθρια Διαφήμιση.

Πάντως, το Grand Prix κρίθηκε στην… παράταση, καθώς χρειάστηκε μία τελευταία ψηφοφορία για να επικρατήσει τελικά το «Google Voice Search» της καμπάνιας «The National Surprise Party» από την Dallas Antwerp. Πέρα από το Grand Prix, δόθηκαν 11 Gold, 28 Silver και 67 Bronze Lions. Όσο για το βραβείο «Media Agency of the Year» αυτό κατέληξε σε ένα άλλο agency από την Αμβέρσα, την Duval Guillaume Modem, η οποία μέχρι στιγμής είναι ένας από τους μεγάλους νικητές του εφετινού Φεστιβάλ. Κάτι που μας χαροποιεί πολύ γιατί πριν λίγες μέρες είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και να ακούσουμε τον ιδρυτή της Geoffrey Hantson στο Athens Creativity Conference ’12.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Τα tweets του… Βολταίρου & οι τάσεις στο Cyber
Cannes Lions 2012: “Οι 7 ζωές του outdoor”
Cannes Lions 2012: Σε Γερμανία και Κίνα τα Grand Prix στο Outdoor
Cannes Lions 2012: “Κάτι περισσότερο από διαφημιστική καμπάνια
Cannes Lions 2012: Σε “χρυσό” πελάτη εξελίσσεται η Google
Cannes Lions 2012: O street artist που “μάγεψε” τους διαφημιστές