H Cabtivo συνεργάζεται με τη αμερικανική Vistar Media και φέρνουν στην ελληνική αγορά διαφήμισης μια επαναστατική καινοτομία, όπως τη χαρακτηρίζουν. Η Vistar Media ηγείται στη διαφήμιση OOH με το μεγαλύτερο inventory OOH στον κόσμο.

Η πλατφόρμα της υποστηρίζει την αγορά και πώληση διαφημίσεων OOH, προσφέροντας scale, data και εξειδίκευση. Τα εργαλεία της Vistar περιλαμβάνουν DSP, SSP, ad server και CMS. Ήδη, από το μέσο του πρώτου τριμήνου του 2024, οι οθόνες Cabtivo στα ταξί που συνεργάζονται με την πλατφόρμα της Uber στην Ελλάδα, είναι ενεργοποιημένες και για dynamic programmatic buying, γεγονός που αποτελεί πρωτιά για τις εταιρείες σε Ελλάδα και Ευρώπη.

Οι πρώτες καμπάνιες που χρησιμοποιούν τη μέθοδο programmatic buying στις οθόνες της Cabtivo είναι ήδη στον αέρα. Συγκεκριμένα μέσα στον Μάιο, η Starcom – Publicis Groupe έτρεξε καμπάνιες για μεγάλα brand της, στο δίκτυο της Cabtivo μέσω του TheTradeDesk.