Οι πιο «επιλεγμένες» μάρκες της αγοράς

Το Brand Footprint Ranking αποκαλύπτει τη δύναμη των μαρκών σε 32 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, ανάμεσα σε μάρκες που ανήκουν σε διάφορους τομείς όπως τρόφιμα, ροφήματα, προσωπική περιποίηση & υγιεινή και φροντίδα σπιτιού.

Για το Brand Footprint χρησιμοποιήθηκε ένα νέο metric, το Consumer Reach Points το οποίο συνδυάζει πόσα νοικοκυριά αγοράζουν μία μάρκα, πόσο συχνά. Το Brand Footprint βοηθά τις εταιρείες FMCG να κατανοήσουν πόσο δυνατές είναι οι μάρκες τους καθώς και ποιες είναι οι ευκαιρίες για ανάπτυξη.

Όπως φαίνεται στο report, οι πιο δυνατές μάρκες στην κατάταξη σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι αυτές που έχουν την ικανότητα να κατανοήσουν και να ανταποκριθούν στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε χώρας. Όλη η ανάλυση καθώς και το report είναι διαθέσιμα στο interactive microsite www.kantarworldpanel.com/brandfootprint όπου ο χρήστης μπορεί να δει τις πληροφορίες σε επίπεδο παγκόσμιο, regional ή χώρας ανά τομέα και ανά μάρκα.