Με στοχευμένη στρατηγική και ενέργειες digital επικοινωνίας προσαρμοσμένες στη νέα πραγματικότητα, ο Απρίλιος του #μένουμεσπίτι έγινε για το fashion site Bloobox.gr ο πλέον κερδοφόρος μήνας του.

Από τις πρώτες κιόλας ημέρες του lockdown, διαπιστώθηκε ότι ο κλάδος του retail και ειδικά η κατηγορία του fashion, θα ήταν από τους πιο ευάλωτους τομείς της οικονομίας, με έντονα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα και βέβαια με μία πρωτόγνωρη πτώση των πωλήσεων λόγω των κλειστών καταστημάτων και της μειωμένης αγοραστικής επιθυμίας για fashion προϊόντα. Αυτό ώθησε το marketing team του Bloobox.gr σε συνεργασία με το digital agency MEDIACUBE με το οποίο συνεργάζεται, να αναζητήσουν νέες λύσεις και ευκαιρίες online επικοινωνίας, που θα ενδυναμώσουν την ηγετική θέση της εταιρείας, ακόμη και εν μέσω της οικονομικής αβεβαιότητας που προκάλεσε ο ιός.

Άμεση προσαρμογή υπηρεσιών και επικοινωνίας
Έτσι, από τις πρώτες κιόλας ημέρες, Bloobox & MEDIACUBE προσάρμοσαν την στρατηγική τους στο πλαίσιο της νέας πραγματικότητας και επιτάχυναν την άμεση υλοποίηση ενεργειών και μεθοδολογιών, τόσο σε εμπορικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο digital επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, προχώρησαν στην εισαγωγή νέων προϊοντικών σειρών με δωρεάν μεταφορικά και προσφορές, τροφοδότησαν τις social media σελίδες του Bloobox.gr με content & tone of voice προσαρμοσμένο στην επικαιρότητα και φυσικά φρόντισαν για τη συνεχή και άμεση επικοινωνία με το κοινό.

Επιπλέον, ο online προορισμός της Shop & Trade, το Bloobox.gr, φιλοξένησε για λίγες ημέρες το καθιερωμένο πια Fashion Bazaar της εταιρείας, με αγαπημένα σήματα και προσφορές έως 70%. Η ενέργεια αυτή πλαισιώθηκε από την ομάδα της MEDIACUBE με δυναμική και στοχευμένη Social Media & Google Ads προβολή καθώς και αποστολή dedicated newsletters στους fans τόσο του bloobox.gr όσο και του Fashion bazaar, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να αγοράσουν τα αγαπημένα τους brands σε μοναδικές τιμές.

Εντυπωσιακά αποτελέσματα
Από εκείνο το σημείο και έπειτα και με «άρμα» τη σημαντική διεύρυνση του customer base και του awareness που δημιουργήθηκε, το site καταγράφει σταθερή και ταχεία ανάπτυξη, κάνοντας τον Απρίλιο tου #μένουμεσπίτι τον πιο κερδοφόρο μήνα του site Bloobox!

Συγκεκριμένα, ο Απρίλιος για το Bloobox.gr μεταφράστηκε σε αύξηση των revenues +294% σε σχέση με τον Μάρτιο, κινήθηκε με +610.90% σε conversion rate καθώς και με+408.40% σε αριθμό συναλλαγών. Είναι εντυπωσιακό ότι τα key performance metrics συγκριτικά με τον αμέσως επόμενο πιο αποδοτικό μήνα του site στην ιστορία του, ήταν +409.70% σε conversion rate αλλά και +68.58% σε transactions!

Με τη σταδιακή άρση του lockdown, το Bloobox και η MEDIACUBE σχεδιάζουν ήδη τα επόμενα στρατηγικά βήματα, αφουγκραζόμενοι πάντα τις ανάγκες και τις τάσεις της αγοράς και του καταναλωτή, ώστε να αξιοποιηθεί το ισχυρό momentum που έχει δημιουργηθεί.