Η Black Pencil του Publicis Groupe Greece δημιούργησε τη νέα social media και influencers καμπάνια για τo Old Spice, με κεντρικό μήνυμα «Μαν, μύρισε όπως σου αρέσει!». Η καμπάνια εστιάζει στη σχέση πατέρα και γιου και δείχνει πως παρόλο που ο γιος ακολουθεί τις τάσεις της δικής του εποχής, η αγάπη μεταξύ τους παραμένει ίδια.

Στόχος της καμπάνιας είναι η αύξηση της απήχησης του brand και η ανάδειξη της νέας εποχής του, μέσα από τη νέα σειρά προϊόντων Old Spice Restart & Old Spice Ultra Defence. Σε μια σειρά από Instagram video posts, οι influencers της καμπάνιας δέχονται ένα τηλεφώνημα από τον πατέρα τους, ο οποίος αναπολεί τι έκανε στην ηλικία του γιου του και οι influencers καλούνται να απαντήσουν με τα δεδομένα της σημερινής εποχής. Την influencer καμπάνια χειρίστηκε η MSL του Publicis Groupe Greece, την παραγωγή των videos επιμελήθηκε η Bezier, ενώ η media στρατηγική εκπονήθηκε από τη Starlink.