Το brand μπήκε σε ρόλο «e-shop retailer»

Η Sheepfish σχεδίασε για την Kaiser Pilsner, μια Black Friday ενέργεια, στην οποία το brand πήρε για λίγο τον ρόλο του «e-shop retailer». Συγκεκριμένα, η ενέργεια προσκάλεσε το κοινό της Kaiser να αγοράσει σε Βlack Friday τιμές τα σκεύη Lodge, γνωστά στους λάτρεις της γαστρονομίας. Και τα τρία deals έγιναν sold out στα πρώτα λεπτά, από τη στιγμή που αποκαλύφθηκαν στο κοινό της, ενώ πάνω από 2.700 χρήστες διεκδίκησαν τις προσφορές.

Τα οργανικά αποτελέσματα της ενέργειας συνολικά άγγιξαν τους +243k χρήστες, φέρνοντας μεγάλο engagement στις digital πλατφόρμες της Kaiser. Με τη στρατηγική επικοινωνία που σχεδίασε η Sheepfish κατάφερε να αυξήσει το organic account reach την περίοδο αυτή κατά 129%, ενώ έφερε αύξηση στο Instagram κοινό της Kaiser Pilsner, «δημιουργώντας έτσι άλλο ένα success story με χαμηλό budget», όπως επισημαίνει.