Τέσσερις φορές περισσότερες παραγγελίες και αύξηση 286% του παραγόμενου τζίρου στις online αγορές μόδας, τη φετινή Black Friday και Cyber Monday, σε σχέση με το 2019, αναφέρει η online μηχανή αναζήτησης προϊόντων μόδας, Glami. Συγκεκριμένα, οι παραγγελίες μέσω Glami σημείωσαν αύξηση 325% σε σχέση με το 2019, ενώ τα sessions, που πραγματοποιήθηκαν στον κατάλογο, παρουσίασαν αύξηση 160% πλησιάζοντας το ένα εκατ. και τα clicks 134%.

Επιπλέον, οι αναζητήσεις των χρηστών του ελληνικού Glami αυξήθηκαν κατά 176%, με την Ελλάδα να βρίσκεται, την Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου, στη δεύτερη θέση σε αριθμό παραγγελιών ανάμεσα σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται. Στις έξι από τις δέκα πρώτες κατηγορίες βάση πωλήσεων, βρέθηκαν τα «ρούχα καραντίνας» όπως φόρμες, φούτερ, ρούχα ύπνου, γυναικεία εσώρουχα και αθλητικά παπούτσια, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν τα γυναικεία μπουφάν, οι μπότες και τα μποτάκια.