Η ΙΔΕΑ Μια «ugly» αισθητική υιοθέτησαν οι MediaMarkt και BBDO στη νέα Black Friday καμπάνια του retailer. Η ιδέα πάνω στην οποία βασίστηκε η καμπάνια είναι ότι μια διαφήμιση για φθηνά προϊόντα θα πρέπει να είναι εξίσου φθηνή.

Έτσι, το κοινό θα κάνει άμεσα τον παραλληλισμό ότι στο Black Friday της MediaMarkt όλα είναι φθηνά, σύμφωνα με το σκεπτικό του agency. Αποφάσισε λοιπόν να δημιουργήσει μια «ugly» επικοινωνία, η οποία δείχνει εντελώς ερασιτεχνική και κυρίως φθηνή.

Για να επιτευχθεί αυτό, χρησιμοποιήθηκαν μόνο κομπάρσοι, κακός φωτισμός, κακές εκφωνήσεις, γραμματικά λάθη και κακή μουσική. «Επενδύσαμε στον δρόμο της “ugly” αισθητικής ως μια ενδιαφέρουσα περιοχή που ο κόσμος έχει αγαπήσει μέσω του κόσμου των social αλλά και των video games», ανέφερε ο Creative Director της καμπάνιας, Αχιλλέας Παπαδόπουλος. Η Bright Shoe ανέλαβε την παραγωγή της ταινίας με σκηνοθέτη τον Μπάμπη Μακρίδη.