Η ΙΔΕΑ Με αφορμή τα 45 χρόνια τους, τα super market Μασούτης φέρνουν στις οθόνες μας μια ιστορία για την πιο γλυκιά οικογένεια του κόσμου. Μια οικογένεια, όπως αυτή που φτιάξαμε όλοι όταν νιώσαμε πρώτη φορά μεγάλοι, δηλαδή στα 5 μισό.
Στη νέα καμπάνια που δημιούργησε η BBDO, ο Διονύσης και η Μαργαρίτα, οι δύο μικροί πρωταγωνιστές, ξεδιπλώνουν τα μεγάλα τους σχέδια για τη νέα τους οικογένεια: να μαγειρεύουν στους καλεσμένους – κουκλάκια, να φροντίζουν το μωρό τους, το δεινοσαυράκι και να παίζουν ανέμελα με τον σκύλο τους, κι ας κάνει τα πάντα μούσκεμα. Φυσικά, ο Μασούτης είναι πάντα εκεί, για να δώσει πραγματικές λύσεις, ακόμα και σε αυτή τη… φανταστική οικογένεια.
καμπάνια περιλαμβάνει και μία σειρά tactical spot, όπου ο Διονυσάκης και η Μαργαρίτα παρουσιάζουν τις οικονομικές τιμές, την ποικιλία και τα προνόμια των καταναλωτών των super market Μασούτης. Η επικοινωνία θα υποστηριχθεί και με ραδιοφωνική επικοινωνία, digital υλικά, pop και outdoor. Τη σκηνοθεσία του TVC υπογράφει ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος και την παραγωγή η Green Olive.