Η ΙΔΕΑ Την «υπογραφή» της Attp φέρει η νέα, 360º καμπάνια της Καλλιμάνης που συνοδεύει το λανσάρισμα της σειράς τόνου Καλλιμάνης, διαθέσιμη σε 9 διαφορετικούς κωδικούς.

Το μήνυμα της καμπάνιας, «ταράζει τα νερά», ισχυροποιεί την παρουσία και συμπληρώνει τη συνολική φιλοσοφία των προϊόντων Καλλιμάνης «Ένα με τη θάλασσα».

Η 360º καμπάνια, περιλαμβάνει νέο TVC, ψηφιακή επικοινωνία μέσω Instagram, Facebook, YouTube και TikTok, διαφημίσεις σε βαγόνια του μετρό, καθώς και παρουσία στα καταστήματα. Οι ενέργειες αυτές θα πλαισιώνονται από γευστικές δοκιμές και προωθητικές καμπάνιες.