Interactive μπασκετικός Instagram διαγωνισμός
H Asset Ogilvy Public Relations δημιούργησε και υλοποίησε για την Adidas Hellas τον interactive μπασκετικό Instagram διαγωνισμό #GameOnAthens, αξιοποιώντας τόσο τη χορηγική σχέση της τελευταίας με τη Euroleague και το φετινό Final Four, όσο και το mission statement της εταιρείας «Through sport, we have the power to change lives».

Με key drivers τους Adidas basketball assets, Γιώργο Πρίντεζη (ΟΣΦΠ) και Ντίνο Μήτογλου (ΠΑΟ), το CTA του #GameOnAthens είχε καθαρά «προκλητικό» χαρακτήρα. Μέσα από μία σειρά «challenges», οι Έλληνες διεθνείς καλούσαν τους creators να αντιγράψουν τις κινήσεις τους και να ποστάρουν βίντεο στο Instagram. Μέσα από το gameonathens.gr, το σχετικό leaderboard κατέγραφε την «πορεία» των συμμετεχόντων αναδεικνύοντας τους 5 μεγάλους νικητές με το μεγαλύτερο impact, με δώρα εισιτήρια για τους αγώνες του F4 της Euroleague στο Βελιγράδι και exclusive basketball outfits. Ο NBA All Star & Dunk Champion, Donovan Mitchell, πάτησε Ελλάδα μία μέρα μετά την ολοκλήρωση του F4 και «προκάλεσε» κι εκείνος τους Έλληνες basketballers σε ανοικτό γήπεδο της Αργυρούπολης.