Σε τροχιά ανάπτυξης βρίσκεται ο ασφαλιστικός κλάδος και μέσω της επένδυσης στον ψηφιακό μετασχηματισμό του, με γνώμονα τον πελάτη, ο οποίος δείχνει να στρέφεται προς την ψηφιακή ασφάλιση. Για την ενίσχυση του engagement του καταναλωτικού κοινού δε, οι εταιρείες του κλάδου επιστρατεύουν νέα digital προϊόντα, ευρηματικές επικοινωνιακές και διαφημιστικές καμπάνιες, καθώς και επιχειρηματικές συνεργασίες, με στόχο να «μιλήσουν» στη γλώσσα των πελατών τους.

Έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους δίνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, ακολουθώντας την αντίστοιχη στροφή του καταναλωτικού κοινού σε ψηφιακά μέσα και λύσεις. Στο πλαίσιο αυτό, καινοτομούν και εισάγουν στην ελληνική αγορά υπηρεσίες και προγράμματα, τα οποία επικοινωνούν με ευρηματικές, αλλά και συναισθηματικές καμπάνιες, φιλοδοξώντας αφενός να προσελκύσουν και να διευκολύνουν τη ζωή του καταναλωτικού κοινού και, αφετέρου, να ξεχωρίσουν σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Καταλύτης όλων αυτών υπήρξε η πανδημία και η υγειονομική κρίση που την ακολούθησε, με πρόσφατη έρευνα της Accenture, με την υποστήριξη της ΕΑΕΕ και τίτλο «Greek Insurance Market: Covid triggers a cycle of accelerated digital transformation», να επιβεβαιώνει ακριβώς αυτό, ότι η πανδημία ενεργοποίησε έναν κύκλο επιταχυνόμενου ψηφιακού μετασχηματισμού στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Αγκαλιάζοντας την ψηφιακή ασφάλιση
Τη συναλλακτική τους συμπεριφορά με τις ασφαλιστικές εταιρείες άλλαξαν σχεδόν 8 στους 10 καταναλωτές (73%), διαπιστώνει η έρευνα. Ωστόσο, εκτιμούν και την προσαρμογή των εταιρειών του κλάδου στις νέες συνθήκες, με το 53% των καταναλωτών να δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από την ανταπόκρισή τους και το 79% να είναι διατεθειμένο να μοιραστεί προσωπικά δεδομένα με τους παρόχους. Επιπλέον, βρέθηκε ότι 76% επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε ψηφιακά κανάλια για δραστηριότητες, από την αναζήτηση πληροφοριών για ασφαλιστικά προϊόντα μέχρι την υποστήριξή τους σε περίπτωση ανάγκης, ενώ 66% είναι θετικοί στην αγορά ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών αποκλειστικά από ψηφιακές πλατφόρμες. «Η πανδημία και το lockdown ανέδειξαν ακόμα περισσότερο την ανάγκη για γρήγορες και αξιόπιστες online διαδικασίες.

Τόσο επειδή οι άνθρωποι κλήθηκαν να διαχειριστούν από το σπίτι τους τέτοιες εκκρεμότητες, όσο και επειδή περιορίστηκαν όσο είναι δυνατόν όλες οι επαφές που μπορούσαν να αποφευχθούν. Ο καταναλωτής κινείται πλέον online με ακόμα μεγαλύτερη άνεση και περιμένει αντίστοιχη ταχύτητα και ευελιξία στην ανταπόκριση των υπηρεσιών», επισημαίνει ο Μιχάλης Αντωνίου, Head of Product της Hellas Direct. Παράλληλα, παρατηρεί ότι, καθώς το internet επεκτείνεται σε επιπλέον διαδικασίες, πέραν της αγοράς ή ανανέωσης συμβολαίου, όπως καταγραφή ζημιάς, επικοινωνία με τα συνεργεία, συνεννόηση με τους ασφαλισμένους, «διαρκές αίτημα είναι αυτό της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης, στο οποίο ο ασφαλιστικός κλάδος απαντά, αναπτύσσοντας προϊόντα και υπηρεσίες που εξελίσσονται μαζί με τις ανάγκες του καταναλωτή και με τα νέα δεδομένα».

Ενίσχυση του CX με digital λανσαρίσματα
Στο λανσάρισμα νέων, digital κυρίως, υπηρεσιών προχώρησαν, το περασμένο χρονικό διάστημα, οι εγχώριες ασφαλιστικές εταιρείες, με στόχο να ενισχύσουν το engagement των πελατών τους και να ανταποκριθούν στις ανάγκες τους. Ενδεικτικά, η Hellas Direct παρουσίασε τη νέα υπηρεσία χρηματοδότησης Wallet+, η οποία αποτελεί μια δέσμη λύσεων για τη χρηματοδότηση της κινητικότητας. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα δόσεων χωρίς πιστωτική κάρτα, που δίνει τη δυνατότητα διαμοιράσματος μιας δαπάνης σε πιο μικρά κομμάτια. Από την πλευρά της, η Eurolife FFH, λάνσαρε το ασφαλιστικό πρόγραμμα My Cyber Protection για προστασία στο διαδίκτυο, το οποίο καλύπτει 3 διαφορετικά ζημιογόνα περιστατικά στο διαδίκτυο και απευθύνεται σε όσους διαθέτουν λογαριασμούς σε υπηρεσίες του διαδικτύου και σε όσους πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές και αγορές. Επίσης, προχώρησε στην ίδρυση της ακαδημίας ψηφιακών και επαγγελματικών δεξιοτήτων για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ανεξαρτήτως του εάν συνεργάζονται ή όχι με την εταιρεία, με τίτλο Eurolife Business Academy, σε συνεργασία με τον φορέα καινοτομίας Found.ation.

Επιπλέον, λάνσαρε και το More Life, έναν ψηφιακό χώρο υγείας, ευεξίας και ψυχικής ενδυνάμωσης, μέσω του οποίου παρέχει μια σειρά από προτάσεις για καλές πρακτικές στην καθημερινότητα. Όσο για την Ευρωπαϊκή Πίστη λάνσαρε στο site της europaikipisti.gr, την ενότητα «Blog», με στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας του επισκέπτη στα ψηφιακά μέσα της, καθώς και το νέο portal πελατών της, «My Portal», το οποίο προσφέρει στον χρήστη μια απλή και εξατομικευμένη εμπειρία διαχείρισης της δραστηριότητάς του με την εταιρεία. Η Υδρόγειος Ασφαλιστική, στο πλαίσιο της επέκτασης των ψηφιακών υπηρεσιών της, εισήγαγε στη mobile εφαρμογή «Ydrogios Agent» την υπηρεσία «EasySign» για την απομακρυσμένη ηλεκτρονική υπογραφή της αίτησης ασφάλισης και των εντύπων προσυμβατικής ενημέρωσης, ενώ προχώρησε και στην είσοδό της στον κλάδο υγείας με τη σειρά προγραμμάτων «Πλάνο Υγείας». Την digital υπηρεσία «Pick Up & Drop» παρουσίασε στην ελληνική αγορά η Europ Assistance Greece για την παροχή ανέπαφων υπηρεσιών παραλαβής και παράδοσης του οχήματος του πελάτη, ενώ η Ergo Ασφαλιστική λάνσαρε την εφαρμογή «Ergo For Me», μέσω της οποίας οι ασφαλισμένοι της θα έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τη σχέση τους με την εταιρεία και την επικοινωνία με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή τους, οποιαδήποτε στιγμή, από οπουδήποτε.


Γιάννης Σηφάκης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας, Marketing & Bancassurance, Εθνική Ασφαλιστική

«Δηλωμένη η πρόθεσή μας για συμμετοχή και προσφορά επιχειρηματικά και κοινωνικά»
«Η ασφαλιστική αγορά στη χώρα μας, για ακόμη μια χρονιά, κλήθηκε να αντιμετωπίσει τις δυνατές προκλήσεις που η πανδημία του Covid-19 έχει επιβάλει σε παγκόσμιο επίπεδο τα τελευταία 2 χρόνια. Οι συνθήκες της πανδημίας, των φυσικών καταστροφών, της ανάγκης οχύρωσης της υγείας και της περιουσίας, καθώς και οι αυξητικές τάσεις στον τιμάριθμο ορίζουν τα νέα δεδομένα καταναλωτικής συμπεριφοράς στο σύνολο της αγοράς και στην ιδιωτική ασφάλιση ειδικότερα. Ελπίζοντας πως σύντομα θα περιοριστούν τα μέτρα προφύλαξης από την πανδημία, όσο αυξάνεται ο αριθμός των εμβολιασμένων στη χώρα μας, με τον ιό να βαίνει προς ύφεση, οι ευκαιρίες για την ασφαλιστική αγορά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Ταυτόχρονα, η αλματώδης ανάπτυξη της τεχνολογίας σε όλους τους τομείς, δημόσιο και ιδιωτικό και η διείσδυσή της σε κάθε μορφή επικοινωνίας και εμπορικής συναλλαγής, έχει ωθήσει τους καταναλωτές σε συνεχή χρήση και εξοικείωση με αυτήν. Ολοένα και μεγαλύτερο εύρος ηλικιών κάνει χρήση της νέας τεχνολογίας στις καθημερινές τους συναλλαγές, αλλάζοντας έτσι σημαντικά το προφίλ της κατανάλωσης. Για την ασφαλιστική αγορά οι τάσεις είναι ανάλογες. Επιπλέον, παρατηρείται μεταβολή τόσο από πλευράς ασφαλιστικών κινδύνων, που προκύπτουν από υγειονομικούς και περιβαλλοντολογικούς παράγοντες, όσο και από τις νέες τάσεις και τις συμπεριφορές των ασφαλισμένων. Το επιχειρηματικό μοντέλο που ακολουθείται έως σήμερα, από εταιρείες όπως η Εθνική Ασφαλιστική, με ιστορική διαδρομή μεγαλύτερης των 130 χρόνων, οφείλει να αποδείξει ενεργά τη δηλωμένη πρόθεση της εταιρείας, για συμμετοχή και προσφορά τόσο επιχειρηματικά, όσο και κοινωνικά σε ενέργειες και σε προγράμματα πρόληψης και προάσπισης του κοινωνικού ιστού. Η ευελιξία, η προσαρμοστικότητα, αλλά και ένα ελκυστικό επενδυτικό και σταθερό φορολογικό περιβάλλον, θα βοηθήσουν σημαντικά τις εταιρείες να αναπτυχθούν, προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους ασφαλισμένους τους, εξασφαλίζοντας παράλληλα ένα υγιές μέλλον στην ασφαλιστική αγορά».


New businesses για engagement μέσω της τεχνογνωσίας
Σημαντικός παράγοντας δραστηριότητας για τις ασφαλιστικές εταιρείες, το τελευταίο χρονικό διάστημα, αποτέλεσαν και τα new businesses. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η εμβάθυνση της μακρόχρονης στρατηγικής συνεργασίας της Interamerican με τον online ασφαλιστικό διαμεσολαβητή Μoneymarket ΑΕ, γνωστό με την επωνυμία insurancemarket.gr, μέσω της απόκτησης του συνόλου του μετοχικού κεφαλαίου της τελευταίας από την πρώτη. Παράλληλα, προχώρησε σε αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών της, με τη συνεργασία της Analytical View, με στόχο την ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες της και την αξιοποίηση των ασφαλιστικών δεδομένων, ενώ συνεργάστηκε και με τη Universal Life, με σκοπό την ανάπτυξη στην τοπική ασφαλιστική αγορά στους κλάδους γενικών ασφαλίσεων, μέσω της παρουσίας της Interamerican στην Κύπρο και της θυγατρικής εταιρείας ασφαλιστικής πρακτόρευσης της Universal Life, Universal Insurance Agency (UIA).

Όσον αφορά στην Anytime, δημιούργησε, μαζί με την Κωτσόβολος, το πρώτο ενημερωτικό έντυπο ασφάλισης σε γραφή Βraille, στο πλαίσιο του προγράμματος «Τεχνολογία Χωρίς Εμπόδια» της δεύτερης, ενώ προσέφερε ειδικά σχεδιασμένα και ολοκληρωμένα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας και την παροχή κάλυψης απώλειας μισθωμάτων για την Prosperty. Τέλος, συνεργάστηκε με την Kineo, παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφάλισης στα ηλεκτρικά οχήματα της. Η AIG Europe SA-Υποκατάστημα Ελλάδας και η Europ Assistance SA-Υποκατάστημα Ελλάδας, η οποία συμπλήρωσε πέρυσι 30 χρόνια στην Ελλάδα, συνεργάστηκαν, με τη δεύτερη να αντικαθιστά τη μέχρι τότε εταιρεία οδικής βοήθειας Inter Partner Assistance SA.

Από την πλευρά της, η Groupama Ασφαλιστική συνεργάστηκε με την Cognity για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών, πωλήσεων και marketing για όλους τους ασφαλιστικούς κλάδους, ενώ η Εθνική Ασφαλιστική, στην επέτειο των 130 ετών της, προχώρησε σε συμφωνία συνεργασίας με τα Θεραπευτήρια του Hellenic Healthcare Group (HHG) για την απευθείας κάλυψη από την εταιρεία του κόστους συγκεκριμένων χειρουργικών επεμβάσεων που διεξάγονται με ρομποτική τεχνική. Επιπλέον, ξεχώρισε και η συνεργασία της Ευρωπαϊκής Πίστης με τη Viva Wallet Holdings για την εισαγωγή της εφαρμογής Viva Wallet POS στον ασφαλιστικό κλάδο.


Μιχάλης Αντωνίου, Head of Product, Hellas Direct

«Ζητούμενο θα παραμείνει η αξιοπιστία και η σχέση εμπιστοσύνης»
«Έπειτα από σχεδόν 10 χρόνια μείωσης ασφαλίστρων, το επόμενο διάστημα όλα δείχνουν πως θα δούμε άνοδο. Καθώς οι ζημιές μειώνονται, αλλά το κόστος τους αυξάνεται, η μετά την πανδημία ασφαλιστική αγορά θα κληθεί να ισορροπήσει μετακινούμενη από τα προ πανδημίας δεδομένα σε νέες διαρκώς εξελισσόμενες μετά κορωνοϊού συνθήκες. Το ζητούμενο θα παραμείνει η αξιοπιστία και η σχέση εμπιστοσύνης. Οι καταναλωτές θα αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες online όλο και περισσότερο. Η κινητικότητα και η υγεία θα παραμείνουν στην κορυφή των αναγκών, ως στιβαροί πυλώνες, τόσο στη μεταβατική περίοδο, όσο αυτή κρατήσει, όσο και στη μετά Covid-19 εποχή».


Προωθητικές ενέργειες και χορηγικές συνεργασίες
Στις δραστηριότητές τους, οι ασφαλιστικές εταιρείες συμπεριέλαβαν και την πραγματοποίηση χορηγιών σε μια ευρεία γκάμα τομέων, όπως και στην υλοποίηση προωθητικών ενεργειών. Ενδεικτικά, η Hellas Direct διενέργησε διαγωνισμό με τη συμβολή της Aegean και δώρο εισιτήρια και μίλια Miles+Bonus. Συγκεκριμένα, όσοι λάμβαναν προσφορά για ασφάλεια σπιτιού ή αυτοκινήτου από τη Hellas Direct, για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, δηλώνοντας τον Miles+Bonus λογαριασμό τους, έμπαιναν σε κλήρωση με δώρο εισιτήρια και μίλια από την Aegean. Μια ενότητα διαδικτυακών εκπομπών, με κοινωνικό χαρακτήρα «έτρεξε» στα social media η Anytime με συντονίστρια την Κατερίνα Ζαρίφη. Οι εκπομπές συμπληρώνονταν με προσφορά της εταιρείας σε οργανισμούς με κοινωφελή σκοπό.

Σε επίπεδο χορηγιών, η Interamerican ανανέωσε, για 9η χρονιά, τη χορηγική υποστήριξη της στο έργο Orange Grove της ολλανδικής πρεσβείας, ενώ, μαζί με την Anytime υποστήριξαν χορηγικά, με platinum χορηγία, τη δράση του οργανισμού WeFor, με θέμα «Γυναίκα και Πολιτισμός» στο πλαίσιο της καμπάνιας «WeForWomen». Χορηγός σε παράσταση της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, η οποία παρουσιάστηκε στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, υπήρξε η Eurolife FFH, ενώ η Interamerican στήριξε την ελληνική ομάδα ποδοσφαίρου αστέγων, η οποία κατάφερε πέρυσι να μεταβεί στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας για το Πανευρωπαϊκό Τουρνουά Κοινωνικού Ποδοσφαίρου. Όσον αφορά στη MetLife υποστήριξε για 8η χρονιά, ως Κύριος Χορηγός, το πρόγραμμα Μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης, το οποίο υλοποίησε το Junior Achievement Greece, με τη συμμετοχή ομάδων από 90 Γυμνάσια και Λύκεια όλης της χώρας.

Επικοινωνώντας στη «γλώσσα» του πελάτη
Γίνεται, επομένως, αντιληπτό ότι στόχος του κλάδου αποτελεί να προσεγγίσει το κοινό του με έναν τρόπο, ο οποίος όχι μόνο θα ανταποκρίνεται στις νυν ανάγκες του, αλλά θα προβλέπει και πιθανές μελλοντικές του επιθυμίες. Εξάλλου, όπως παρατηρεί ο Μιχάλης Αντωνίου, εκτός από τη χρήση των διαθέσιμων διαφημιστικών διαύλων και η τεράστια δεξαμενή του internet, «αυτό που εξακολουθεί να κάνει τη διαφορά είναι η “ταυτότητα” της επικοινωνίας, ο χαρακτηριστικός τρόπος της κάθε ασφαλιστικής να συνομιλεί με τους ασφαλισμένους της και να δίνει το στίγμα της στην αγορά». Προσθέτει δε ότι η καλύτερη προβολή μιας δράσης είναι η ανάδειξη των αποτελεσμάτων της και η έμπρακτη επιβεβαίωση πως κάθε υπόσχεση τηρείται. «Τα μεμονωμένα ασφαλιστικά προϊόντα φαίνεται να υποχωρούν όλο και περισσότερο έναντι των συνολικότερων και πιο ολοκληρωμένων λύσεων. Όσο οι καταναλωτές θα σκέπτονται με όρους οικοσυστήματος, τόσο οι ασφαλιστικές θα τους προσεγγίζουν, “μιλώντας” την ίδια γλώσσα, αναπτύσσοντας δηλαδή συνολικές λύσεις και ολοκληρωμένες προτάσεις».

Διάθεση προσφοράς στον άνθρωπο και το περιβάλλον
Έντονα ανθρώπινο πρόσωπο ανέδειξαν, για μια ακόμη χρονιά, οι ασφαλιστικές εταιρείες, μέσα από πληθώρα δράσεων. Ενδεικτικά, η Eurolife FFH στήριξε, με τη ΜΚΟ People Behind, το Πανεπιστήμιο Τρίτης Ηλικίας, εγκαινίασε με τη HOPEgenesis, παιδικό σταθμό στον Δήμο Αγράφων, υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας και συμμετείχε σε αυτήν ως Founding Member, στήριξε τον παιδικό διαγωνισμό ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης και δημιούργησε 10 στάσεις με dispenser διάθεσης αντισηπτικού υγρού. Η Interamerican προχώρησε σε προσφορές γευμάτων σε απόρους, στήριξη του σχεδίου ανασυγκρότησης της Βόρειας Εύβοιας, των σεισμόπληκτων της Κρήτης, του Δικτύου για τα Δικαιώματα του Παιδιού, του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού και της προστασίας των δασών σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εθελοντών Αφιδνών Δασοπροστασίας. Επίσης, προσέφερε εξοπλισμό στο Πυροσβεστικό Σώμα Ελλάδος και στήριξη την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας από κοινού με την Anytime, η οποία υπήρξε χορηγός πιλοτικής δοκιμής drone στα Τρίκαλα, μεταφέροντας φάρμακα.

Η Ergo Ασφαλιστική εγκαινίασε πρόγραμμα ΕΚΕ, πραγματοποιώντας με τη ΜΚΟ We4All, δράσεις δενδροφύτευσης, ενώ η Υδρόγειος Ασφαλιστική στήριξε συλλόγους μέριμνας παιδιών και άλλων ευπαθών ομάδων. Η ΝΝ Hellas παρείχε δωρεάν την υπηρεσία πληροφόρησης υγείας Dr Online και στις Κυκλάδες και στήριξε το πρόγραμμα «Φιλία σε κάθε ηλικία», σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis. Από την πλευρά της, η Hellas Direct συμμετείχε στο Giving Tuesday, στηρίζοντας το μη κερδοσκοπικό σωματείο Δεσμός και στήριξε τη δράση της Ithaca Laundry, ενώ η MetLife καθάρισε την παραλία Αρτέμιδας σε συνεργασία με τη ΜΚΟ All for Blue και ανέλαβε την αγωνιστική πρωτοβουλία WonderRun του αθλητή και ασφαλιστικού της συμβούλου, Θωμά Πουρλίδα, για την ενίσχυση της Μονάδας Αυτιστικού Ατόμου με Νοητική Αναπηρία «Ελπίδα». Όσο για την Ευρωπαϊκή Πίστη, συμμετείχε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μείωσης Αποβλήτων, με την εκστρατεία #SkepsouAllios, στήριξε, για 11η χρονιά, το Greece Race For The Cure και εντάχθηκε, κατόπιν αξιολόγησης, στον νέο δείκτη ESG (Environmental Social Governance) του Χρηματιστηρίου Αθηνών.


Διαφημιστική επικοινωνία

Ευρωπαϊκή Πίστη: Παρουσίασε καμπάνια με την υπογραφή της McCann Athens, και επίκεντρο τις ανθρώπινες σχέσεις. Στόχος της καμπάνιας, η οποία περιλαμβάνει 5 ταινίες, είναι να δώσει έμφαση στους ανθρώπους που καθένας θα καλέσει πρώτους στις σημαντικές στιγμές της ζωής του. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Parasol και τη σκηνοθεσία ο Χρήστος Κανάκης.

Εθνική Ασφαλιστική: Δημιούργησε μια 3600 καμπάνια, σε συνεργασία με την BBDO και σε παραγωγή της FeelMe Films. Η καμπάνια ξεκίνησε με τηλεοπτικό σποτ και συνεχίστηκε με ανάπτυξη σε social media, internet και άλλα Μέσα. Το σκεπτικό της επικεντρώθηκε στη βασική αξία της εταιρείας, την εμπιστοσύνη των πελατών της, την οποία έχει κερδίσει εδώ και 130 χρόνια.

Eurolife FFH: Δημιουργία της Tribe Athens αποτέλεσε η καμπάνια επικοινωνίας της ασφαλιστικής, σε συνεργασία με τη Hopegenesis. Η καμπάνια αφορούσε την «υιοθεσία» 10 απομακρυσμένων περιοχών της χώρας κατά της υπογεννητικότητας και τη δημιουργία σε καθεμία από αυτές ενός παιδικού σταθμού. Την παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η Movielab Productions σε σκηνοθεσία Πάνου Κορώνη.

ΝΝ Hellas: Κυκλοφόρησε διαφημιστική καμπάνια, την οποία υπέγραφε η The Newtons Laboratory. Το concept ήθελε τη δασκάλα μιας τάξης δημοτικού να προσπαθεί να δώσει χαρά μέσω της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης στους μαθητές της και να τους μεταδώσει την ελπίδα για το αύριο. Την παραγωγή του σποτ ανέλαβε η Stefi με σκηνοθέτη τον Βασίλη Κεκάτο.