Amazon και Apple φαίνεται να σχεδιάζουν να επανέλθουν διαφημιστικά στο Twitter, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου Τύπου. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι την Πέμπτη, το Twitter έστειλε e-mail σε διαφημιστικές εταιρείες προσφέροντας κίνητρα για μεγαλύτερη δαπάνη, σε συνέχεια της αποχώρησης πολλών διαφημιζομένων μετά την εξαγορά του μέσου από τον Elon Musk.

Πρόκειται για «το μεγαλύτερο διαφημιστικό κίνητρο που έδωσε ποτέ το Twitter», σύμφωνα με το εν λόγω e-mail, όπου υποστηρίζεται ότι οι αμερικανοί διαφημιζόμενοι που δεσμεύονται σε δαπάνη 500.000 δολαρίων, θα μπορούν να κερδίσουν ποσό ίσο με τη δαπάνη τους, μέχρι του ορίου του 1 εκατ.

Το Σάββατο, ρεπόρτερ του Platformer News δήλωσε σε tweet του ότι η Amazon σχεδιάζει να επανέλθει διαφημιστικά στο Twitter με δαπάνη περίπου 100 εκατ. δολαρίων ετησίως, άπαξ και ολοκληρωθούν κάποιες προσαρμογές ασφαλείας στη διαφημιστική πλατφόρμα της εταιρείας. Εντούτοις, σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters, η Amazon ουδέποτε σταμάτησε να διαφημίζεται στο Twitter. Παράλληλα, σύμφωνα με το Bloomberg, σε συζήτηση στο Twitter Spaces, ο Elon Musk ανακοίνωσε ότι η Apple είναι ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στο Twitter και ότι έχει επανέλθει πλήρως διαφημιστικά.

(Πηγή: Reuters)