Η Chief Marketing and Communications Officer του LinkedIn, Melissa Selcher, ανακοίνωσε μέσω της πλατφόρμας πως αποχωρεί κλείνοντας το «Linkedin Chapter», όπως ανέφερε.

Η ίδια ηγήθηκε της ομάδας που ήταν υπεύθυνη για το marketing, την επικοινωνία και τον παγκόσμιο αντίκτυπο της εταιρείας.

«Σήμερα, μοιράστηκα με την ομάδα μου -γεμάτη ευγνωμοσύνη, τιμή και αισιοδοξία για το μέλλον του Linkedin- πως αποφάσισα ότι είναι καιρός να κλείσω το κεφάλαιο Linkedin», έγραψε. Η ίδια εντάχθηκε στην εταιρεία το 2016 και αναφέρει πως αποφάσισε να αποχωρήσει μετά από 8 χρόνια καθώς κλείνει τα 50 της και τα παιδιά της τώρα κάνουν το ξεκίνημά τους.

«Ανέλαβα αυτόν τον ρόλο τον Ιανουάριο του 2020 και τα τελευταία 4,5 χρόνια βοήθησα στη διαχείριση της εταιρείας και του brand μας μέσα από μια παγκόσμια πανδημία, έναν κοινωνικό απολογισμό, έναν ανασχηματισμό ταλέντων, μέσα από αυξημένη πόλωση, πολέμους και φυσικές καταστροφές», έγραψε σημειώνοντας πως όταν ανέλαβε το 2020, τα έσοδα του LinkedIn ήταν 8 δισ. δολάρια ενώ θα ξεπεράσουν τα 15 δισ. δολάρια όταν αποχωρήσει.

Η Selcher ξεκίνησε την καριέρα της στο Linkedin το 2016 ως αντιπρόεδρος της εταιρικής επικοινωνίας. Το 2019 προήχθη σε CMO, μετά τη συνταξιοδότηση της Shannon Brayton. Πριν από το Linkedin, εργαζόταν στη Cisco Systems ως CCO.

(Πηγή: Campaign)