Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Knorr Professional τον στρατηγικό σχεδιασμό της οποίας υπογράφει η TenFour. Με κεντρικό μήνυμα «Μαγειρέψτε με περισσότερες δυνατότητες», η καμπάνια αποτελεί localization του διεθνούς concept της Knorr Professional για την Unilever Food Solutions. Πρόκειται για νέα συνεργασία με την TenFour, η οποία έχει αναλάβει την επικοινωνία, τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπάνιας.

Η αφήγηση της καμπάνιας έχει ρεαλιστικό χαρακτήρα, με συνθήκες δράσης που δανείζονται πραγματικά στοιχεία από τη ζωή τους στην κουζίνα. Σε μία εποχή που οι chefs καλούνται να κάνουν περισσότερα με λιγότερα, η Knorr Professional είναι ο σύμμαχός τους, για να μπορούν να μαγειρεύουν με περισσότερες δυνατότητες. Πρωταγωνιστές είναι τρεις Έλληνες chefs: ο Αλέξης Ζόπας, ο Ανδρέας Ρήνας και ο Νίκος Κουτσούκος.

Με έμπνευση τα προϊόντα της σειράς, οι chefs δημιουργούν πιάτα με τους Knorr Professional Ζωμούς σε gel, σκόνη και πάστα, την Knorr Professional Demi Glace, αλλά και τη σειρά μυρωδικών Knorr Professional Primerba. Απώτερος σκοπός είναι το επαγγελματικό γαστρονομικό κοινό να εμπνευστεί, αλλά και να εκπαιδευτεί στη χρήση των προϊόντων της σειράς. Τη διαμόρφωση της αρχιτεκτονικής του περιεχομένου για το σύνολο των 16 digital videos και τη συνολική υλοποίηση πραγματοποίησε η TenFour, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Parasol με σκηνοθέτη τον Γιάννη Κωσταβάρα κι ένα σύνολο έμπειρων συνεργατών.