Σε τηλεόραση, YouTube, social media και print

H Τeacups Communication Boutique σχεδίασε και υλοποίησε τη σχολική καμπάνια της εταιρείας τσαντών Polo. Ακολουθώντας ολιστική στρατηγική, η Τeacups ξεκίνησε σχεδιάζοντας την Polo Limited Collection, μία αποκλειστική συλλογή περιορισμένων τεμαχίων με τα iconic σακίδια Original Scarf να συνυπογράφονται από γνωστούς Έλληνες YouTubers, τους PanosDent, Konstantina, Gianuba και Nerzhul.

Στη συνέχεια, η συλλογή πλαισιώθηκε από την καμπάνια Mission School 2020, στην οποία οι παραπάνω creators, ως εναλλακτική ομάδα action heroes, αναδεικνύoυν όλη τη σχολική συλλογή με τον δικό τους ιδιαίτερο χαρακτήρα. Η καμπάνια προβλήθηκε έντονα σε τηλεόραση, YouTube, social media και print, συνοδεύτηκε από unboxing ενέργειες γνωστών influencers και κορυφώθηκε με διαγωνισμό, στον οποίο οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να παίξουν το online game της επιλογής τους live με τους τέσσερις πρωταγωνιστές.