Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Vichy για την εμμηνόπαυση και το επαναλανσάρισμα της σειράς Vichy Neovadiol, με πρωταγωνίστρια τη Μαρία Καβογιάννη. Την καμπάνια δημιούργησε η Publicis, creative agency του Publicis Groupe Greece, με στόχο, μέσα από την αφήγηση της ηθοποιού, να παροτρύνει τις γυναίκες να «μείνουν ο εαυτός τους» στο στάδιο αυτό της ζωής τους.

Κεντρικό asset της καμπάνιας είναι ένα φιλμ 20΄΄, στο οποίο η ηθοποιός αποδέχεται με αισιοδοξία τη φάση της εμμηνόπαυσης, αλλά και τις ρυτίδες που τη συνοδεύουν, ενώ σε ένα μεγαλύτερης διάρκειας testimonial φιλμ αναφέρεται στους προβληματισμούς, τις αλλαγές και τα συναισθήματα της φάσης αυτής, όπως τα βίωσε η ίδια.

Η καμπάνια ολοκληρώνεται με digital assets που τρέχουν στα social media για όλο τον Νοέμβριο. Την παραγωγή των ταινιών επιμελήθηκε η Plan A.