«Τρέχει» σε τηλεόραση και digital

Τη νέα καμπάνια της για τα Knorr Snack Pots, με την υπογραφή τη DDB, παρουσιάζει η Knorr Greece, με τίτλο «Όταν λέμε κάτι το εννοούμε». Η καμπάνια, η οποία, όπως αναφέρει η εταιρεία, ξεχωρίζει για την αισθητική και την ταχύτητά της, απεικονίζει καθημερινούς ανθρώπους -μεταξύ άλλων, ένα αγόρι που περιμένει τη φίλη του, έναν gamer και έναν πατέρα- να λένε πολλά χωρίς να τα εννοούν.

Πάνω σε αυτή την ιδέα «χτίζεται» η νέα καμπάνια, στέλνοντας το μήνυμα ότι, όντας νόστιμα, εύκολα στην ετοιμασία και γρήγορα στην παρασκευή, «τα Knorr Snack Pots κρατάνε πάντα τον λόγο τους και ό,τι λένε το εννοούν». Η καμπάνια πρόκειται να «τρέξει» στην τηλεόραση με τρία short TVC’s, αλλά και στο YouTube με τρία θεματικά bumper ads, ενώ θα υποστηριχτεί και από επιπλέον υλικά στα social media κανάλια της Knorr. Την παραγωγή ανέλαβε η εταιρεία παραγωγής Takes2 και τη σκηνοθεσία ο Αριστοτέλης Μαραγκός.