Για τη μοναξιά των ηλικιωμένων

Την νέα καμπάνια του Ινστιτούτου Prolepsis, μη κυβερνητικού οργανισμού, για το πρόγραμμα Φιλία σε Κάθε Ηλικία και την Γραμμή Φιλίας σχεδίασε και επιμελήθηκε η Cream. «Η μοναξιά δεν συνηθίζεται, όσο κι αν το προσπαθείς». Αυτό είναι το κύριο μήνυμα της επικοινωνίας, που στόχο έχει να ενημερώσει για τα νέα προγράμματα του Ινστιτούτου Prolepsis για την αντιμετώπιση της κοινωνικής απομόνωσης και της μοναξιάς των ηλικιωμένων, καθώς και την τόνωση της αυτοπεποίθησης τους, μέσα από την ανθρώπινη επαφή με εθελοντές και τη δημιουργία δεσμών φιλίας. Κεντρικός άξονας της καμπάνιας είναι το τηλεοπτικό, με την παρουσία της Τζένης Ρουσσέα, πρωταγωνίστριας του θεάτρου και του ελληνικού κινηματογράφου. Η καμπάνια τρέχει στο ραδιόφωνο αλλά και στο digital περιβάλλον. Η παραγωγή του τηλεοπτικού πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Avion, με σκηνοθέτη τον Θάνο Μήτσιο και του ραδιοφωνικού από το Μusou Studio.