Σε media strategy της Starlink

Η Black Pencil του Publicis Groupe Greece δημιούργησε τη νέα digital καμπάνια για τo Iperespresso Illy, με κεντρικό μήνυμα «Φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον». Η ταινία της καμπάνιας παρουσιάζει το πώς οι μηχανές και οι κάψουλες Iperespresso Illy συνδυάζονται άψογα, όπως τα απόλυτα ταιριαστά ζευγάρια, με κοινά χαρακτηριστικά, κοινό attitude και συνήθειες, που βρίσκουν το άλλο τους μισό, γιατί είναι… «φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον». Στόχος της καμπάνιας είναι η αύξηση της απήχησης και της σύνδεσης μεταξύ μηχανής και κάψουλας Iperespresso Illy. Η ταινία συμπληρώνεται από Digital και Social Media υλικά σε Facebook, Instagram και YouΤube. Η παραγωγή της ταινίας οργανώθηκε από την Top Cut/Modiano, ενώ το media strategy εκπονήθηκε από τη Starlink του Publicis Groupe Greece.