Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ύπνου.

H Α3 δημιούργησε την καμπάνια των στρωμάτων Check Mat με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ύπνου, στις 13 Μαρτίου. Η Check Mat, είναι μια νέα ελληνική εταιρεία που παράγει χειροποίητα ανατομικά στρώματα από υψηλής ποιότητας φυσικά υλικά, με έμπειρους έλληνες τεχνίτες, στοχεύοντας σε έναν απόλυτα υγιή και απολαυστικό ύπνο.

Το concept της καμπάνιας βασίστηκε στις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην καθημερινή ζωή ένας κακός ή ελλιπής ύπνος, με αποτέλεσμα πολλές φορές αυτές να είναι μοιραίες. Το θέμα που επιλέχθηκε να προβληθεί τη συγκεκριμένη μέρα ήταν η περίπτωση που παίρνει ο ύπνος έναν οδηγό κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Με κεντρικό μήνυμα «Ο κακός ύπνος βλάπτει σοβαρά την υγεία» η καμπάνια συνεχίζεται και με άλλα θέματα, έχοντας στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό για τον ρόλο που παίζει στη ζωή και την υγεία ο καλός ύπνος. Η συνεργασία της Α3 με την Check Mat περιλαμβάνει επίσης διαχείριση των social media, επιμέλεια store branding, σχεδιασμό προωθητικών ενεργειών και υλικών επικοινωνίας και επανασχεδιασμό του website www.checkmat.gr.