Με αφορμή την πανευρωπαϊκή καμπάνια «Make Your Mark» της Suzuki για το λανσάρισμα του νέου Swift Hybrid, η Webjar επικοινωνεί το λανσάρισμα του νέου μοντέλου στην ελληνική αγορά. Βασικό όχημα της ελληνικής native καμπάνιας Make Your Mark αποτελούν έξι videos, τα οποία δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τα ελληνικά sites Provocateur, Miss Bloom, Newsauto, Athens Voice, Gazzetta και το food blog The Eaters. Στα video αυτά, οι δημοσιογράφοι οδηγούν το νέο Suzuki Swift Hybrid και αφήνουν το στίγμα τους στην πόλη, με μια δική τους, ξεχωριστή διαδρομή.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η συνεργασία μας με τη Suzuki, η οποία μετράει ήδη τρία χρόνια, επεκτείνεται δημιουργικά για την επικοινωνία του νέου Swift Hybrid», δήλωσε ο Νικόλας Χατζής, CEO της Webjar. «Μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα, καταφέραμε να πετύχουμε εντυπωσιακά αποτελέσματα και να αφήσουμε το δικό μας σημάδι στον χώρο της δημιουργικής επικοινωνίας». Για την καμπάνια, η Webjar ανέλαβε τη δημιουργική ιδέα, την παραγωγή των videos και το media plan, ενώ δημιούργησε και το ειδικό landing page στο site της Suzuki. Η Make Your Mark campaign αναπτύσσεται επίσης σε Social Media, Video Programmatic, Display, Google ads και YouΤube.