Της Menarini Hellas

H God/Hill+Knowlton Strategies δημιουργεί τη νέα καμπάνια Sustenium της Menarini Hellas, με στόχο να παροτρύνει τον κόσμο να αποκαλύψει τον πιο δυνατό του εαυτό. Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν 3 «ήρωες» της καθημερινότητας που εμπνέουν τους καταναλωτές, ώστε να γίνουν και εκείνοι οι ήρωες της δικής τους: Άλεξ Αντετοκούμπο, Γιάννης Αποστολάκης, Δανάη Παππά.

Τρεις λέξεις συνδέουν τους 3 πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας Sustenium: Ευεξία, Αντοχή και Τόνωση. Ο Άλεξ, ο βενιαμίν της οικογένειας Αντετοκούμπο, αναφέρεται στους δικούς του στόχους. Ο Γιάννης Αποστολάκης αποκαλύπτει μια άλλη πτυχή του εαυτού του και εξομολογείται ότι δεν υπάρχουν μυστικές συνταγές, ή μάλλον υπάρχει μόνο μία, αυτή της σκληρής δουλειάς και της αφοσίωσης. Η Δανάη Παππά εκφράζεται μέσα από τον χορό, ο οποίος της δίνει τη δύναμη, την ενέργεια και την ευεξία για να συνεχίζει. Η καμπάνια βγήκε στον αέρα την Τρίτη 9 Φεβρουαρίου και θα εμπλουτιστεί και με άλλα υλικά.