Η Day6 σχεδίασε και υλοποίησε τον διαγωνισμό του φυσικού μεταλλικού νερού Θεόνη, με όνομα «Back to Sch2ool». Ο διαγωνισμός διήρκεσε από τις 31 Αυγούστου έως τις 12 Σεπτεμβρίου και πλαισιώθηκε με επικοινωνία σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, καθώς και με ανάπτυξη στα social media. Στο πλαίσιο του «Back to Sch2ool», καταναλωτές σε σούπερ μάρκετ όλης της χώρας είχαν την ευκαιρία να βρουν τα «τυχερά μπουκάλια», με την ένδειξη που χαρίζει δώρα στη στιγμή.