Ποιά τεχνολογία θα φέρει την επανάσταση στο Digital και ποια εξέλιξη στον τομέα των Data θα είναι καθοριστική;
Οι τεχνολογίες και κατά συνέπεια και τα συλλεγόμενα Data προχωρούν με ιλιγγιώδεις ταχύτητες, σε σημείο να υπάρχουν αναξιοποίητες δυνατότητες μέχρι να προλάβει να σκεφτεί η αγορά πώς θα συνθέσει τους 3 κόσμους, Τεχνολογία, Υπάρχουσες Ανάγκες και Καινοτομία στη Σκέψη. Η αιχμή αυτή τη στιγμή περιστρέφεται γύρω από την παράκαμψη του «Απόρρητου» / GDPR με νόμιμο τρόπο.
Ποιά εξέλιξη θα καθορίσει το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης και από τι κινδυνεύει η σχέση Brandsκαι Social Media;
Αφενός οι «τακτικές» αποφάσεις των «παικτών» της αγοράς για «διαφόρους» λόγους να στηρίξουν την τηλεόραση και αφετέρου το να κατορθώσουν τα κοινωνικά δίκτυα να εκφράσουν καλύτερα από άλλα ΜΜΕ το μεγάλο ζητούμενο στην παγκόσμια αγορά/κοινότητα που είναι η «ανθρωποκεντρικότητα» και όχι η «πελατοκεντρικότητα». Τα κοινωνικά δίκτυα είναι το πλέον εύφορο έδαφος και κατάλληλο θερμοκήπιο για να δημιουργούνται κινήματα, είτε κοινωνικά είτε καταναλωτικά, που είναι το μεγάλο ζητούμενο.
Από τι θα εξαρτηθεί η επίτευξη του cross media measurement;
To Cross Media Measurement ή αλλιώς κατά το δυνατόν Single Source Measurement εξαρτάται από τέσσερις mega παράγοντες: Διαχείριση όλων των παραμέτρων του GDPR, Αξιοποίηση των καθαρά τεχνολογικών καινοτομιών, Υψηλή ανάγκη για στατιστικά μοντέλα σύνθεσης και fusion μεταξύ Databases, Ανοικτότητα, εμπιστοσύνη και συνεργατικότητα μεταξύ των παικτών που εμπλέκονται.
Ποιά τα απαραίτητα skills των επαγγελματιών του χώρου;
To ταλέντο δυστυχώς ή ευτυχώς είναι κρυμμένο όχι πίσω από το ηλικιακό προφίλ των εργαζομένων, αλλά πίσω από το πραγματικό προφίλ ζωής τους. Δεν πρέπει να έχουν μόνο τεράστιες ποσότητες γνώσεις για τα ψηφιακά μέσα, αλλά πρέπει κυρίως να ζουν μέσα σε αυτά και μέσα από αυτά, στην καθημερινή τους ζωή. Τη γνώση την κατακτάς με εκπαίδευση σε επίσημους φορείς (π.χ. ΙΑΒ). Τα skillsτα δουλεύεις και τα εξελίσσεις. Την «ενσυναίσθηση» όμως για την αντίληψη των κοινωνικών δικτύων ποιος θα την «μεταβιβάσει»;