Έως τις 31 Οκτωβρίου είναι δυνατή η υποβολή συμμετοχών στην παγκόσμια διοργάνωση βράβευσης της δημιουργικότητας Epica Awards, με το «early bird» να λήγει στις 31 Αυγούστου. Η διεθνής κριτική επιτροπή του θεσμού αποτελείται από συντάκτες και senior reporters από τίτλους όπως Adweek, Campaign, Creative Review, Horizont, Stratégies και Shots, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αναδείξουν και να τιμήσουν τη δημιουργικότητα, καλύπτοντας τα πεδία της διαφήμισης, του design, των PR και του digital.

Μετά από αίτημα μελών της επιτροπής, εγκαινιάστηκε μια ελεύθερη κατηγορία για καμπάνιες που σχετίζονται με την πανδημία του Covid-19 και όλα τα έσοδα που θα προκύψουν από αυτή θα διατεθούν στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα. Ο Mark Tungate, Editorial Director των Epica Awards, σχολίασε: «Γνωρίζουμε ότι αυτή θα είναι μια δύσκολη χρονιά. Τα agencies υποφέρουν.

Αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι έχει σημειωθεί μια έκρηξη δημιουργικότητας, καθώς κυβερνήσεις και μάρκες επικοινωνούν μηνύματα σχετικά με την υγεία και την ασφάλεια, την υποστήριξη και την αλληλεγγύη. Οι δημοσιογράφοι στην κριτική επιτροπή μας επιθυμούν να τιμήσουν αυτή τη δουλειά, καθώς και όλα τα σπουδαία έργα από τους προηγούμενους μήνες».