Εντός του Νοεμβρίου αναμένεται το λανσάρισμα του ΑΝΤ1+ με έμφαση στο πρωτότυπο εγχώριο περιεχόμενο, που αλλάζει τα δεδομένα της «κούρσας» των ΟΤΤ. Πρεμιέρα για το ΕΟΝ της Nova με ανταγωνιστικά πακέτα και προοπτική δικών της παραγωγών.

«Φωτιά» παίρνει η μάχη της πλατφόρμας μετά την έναρξη λειτουργίας του ΕΟΝ της Nova αλλά και την επερχόμενη –εντός μερικών εβδομάδων- πρεμιέρα του ANT1+ που φέρνει νέα δεδομένα στον over the top αγώνα. Εκτός από τους μεγάλους διεθνείς ανταγωνιστές (βλ. Netflix, Apple TV, Disney+) που «χτυπούν» με δυνατό περιεχόμενο, η είσοδος του ΑΝΤ1 στον ανταγωνισμό των πλατφορμών «απέναντι» από την Cosmote και τη Nova σηματοδοτεί την είσοδο ενός εγχώριου ανταγωνιστή με μεγάλο library (σ.σ. προίκα από το ελεύθερο κανάλι) αλλά και προοπτική παραγωγής πρωτότυπου περιεχομένου μυθοπλασίας, γεγονός που εισάγει ένα νέο δεδομένο στη μάχη της πλατφόρμας.

Ο ΑΝΤ1+ αναμένεται να λανσαριστεί στα τέλη Νοεμβρίου, με σταδιακή διάθεση αποκλειστικού και μη περιεχομένου με ένα μέρος του προγράμματος να διατίθεται δωρεάν και ένα άλλο «κλειδωμένο» μόνο για συνδρομητές. Με τη μορφή application που θα μπορούν οι τηλεθεατές να «κατεβάσουν» στην smart tv αλλά και σε κινητά, τάμπλετ, pc, η OTT πλατφόρμα του ΑΝΤ1 θα αξιοποιήσει τα δυνατά του χαρτιά μεταξύ των οποίων οι «Άγριες Μέλισσες» ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι στο πεδίο του πρωτότυπου περιεχομένου –αυτό που κατά βάση θα τη διακρίνει από τον ανταγωνισμό- ο ΑΝΤ1+ χρηματοδοτεί ήδη την παραγωγή συνολικά 10 εγχώριων σειρών που θα ενταχθούν σταδιακά στο αποκλειστικό content της πλατφόρμας. Σε τελική φάση γυρισμάτων βρίσκεται η κωμική σειρά «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη, ενώ προχωρά η παραγωγή του ελληνικού «The bridge», το αστυνομικό θρίλερ «Σώσε με», η «Ρένα» βασισμένη στο βιβλίο του Αύγουστου Κορτώ και άλλα.

Στη μάχη της πλατφόρμας θα αξιοποιηθεί και το κεφάλαιο που έχει «χτίσει» ο ΑΝΤ1 στο ελεύθερο περιεχόμενο μυθοπλασίας, στη λογική της διαδικτυακής avant-premiere. Σύμφωνα με πληροφορίες, στις συνδρομητικές υπηρεσίες που θα παρέχονται μέσω του ΟΤΤ του ΑΝΤ1 θα συμπεριληφθεί και η διάθεση των επεισοδίων των «Άγριων Μελισσών» σε ένα «παράθυρο» 48 ή 24 ωρών πριν την μετάδοσή τους στον τηλεοπτικό αέρα. Και οι «Ράδιο αρβύλα» αναμένεται να έχουν παρουσία στην πλατφόρμα του ΑΝΤ1, καθώς υπάρχει ενδιαφέρον να ενταχθούν παραγωγές της Tony Productions με ντοκιμαντέρ ή εκπομπές σάτιρας.

Η μάχη της πλατφόρμας εντείνεται με ανταγωνιστικές κινήσεις από όλες τις πλευρές. Η Nova απλοποιεί τις διαδικασίας και εισάγει ανταγωνιστικά πακέτα για το EON που λανσαρίστηκε στις 19 Οκτωβρίου με 45-60 live αγώνες ποδοσφαίρου την εβδομάδα, συμφωνίες κινηματογραφικού περιεχομένου με τα 4 μεγάλα studios (Universal, Warner, Sony, MGM) και με πακέτα συνδρομής από το βασικό πρόγραμμα των 10 ευρώ έως συνδυαστικό πρόγραμμα μαζί με ίντερνετ και σταθερή τηλεφωνία στα 30 ευρώ. Όπως ειπώθηκε από επίσημα χείλη στην παρουσίαση του ΕΟΝ, ωστόσο, η Nova ενεργοποιείται άμεσα και στην παραγωγή εγχώριου περιεχομένου.

Η είσοδος του ΑΝΤ1 ανάμεσα στους βασικούς ανταγωνιστές που «μοιράζονται» τα συνδρομητικό κοινό με κύριο όχημα –έως τώρα- τα αποκλειστικά αθλητικά δικαιώματα, αναδεικνύει την ανάγκη για περισσότερο ελληνικό content. Παρά τις απόπειρες συνεννόησης για μια κοινή κάθοδο στη μάχη της πλατφόρμας μεταξύ ελεύθερων ιδιωτικών καναλιών, οι επαφές αυτές δεν απέδωσαν καρπούς. Σύμφωνα με πληροφορίες, επαφές με στόχο την ένωση δυνάμεων πραγματοποιήθηκαν και ανάμεσα στη Nova και τον ΑΝΤ1, μετά την κατακύρωση του Μουντιάλ 2022 στον όμιλο του Θοδωρή Κυριακού, ωστόσο, δεν οδήγησαν σε συμφωνία, με τις δύο πλευρές να χαράζουν καθένας δική του στρατηγική.