Τα οικονομικά της αποτελέσματα παρουσίασε η L’Oréal, στο πλαίσιο συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου της, στις 9 Φεβρουαρίου, υπό την Προεδρία του Jean-Paul Agon και την παρουσία νόμιμων ελεγκτών.

Μεταξύ άλλων, η εταιρεία σημείωσε πωλήσεις αξίας 32,28 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 16,1% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και 11,3% σε σχέση με το 2019. Παράλληλα, επισημάνθηκε η αύξηση του e-commerce κατά 25,7%, αντιπροσωπεύοντας το 28,9% των πωλήσεων, καθώς και η επιδίωξη μετασχηματισμού της beauty tech με επενδύσεις σε δεδομένα και ΑΙ και στρατηγικές συνεργασίες.

«Η εξαιρετική ανάπτυξη της L’Oréal, έχοντας ως αιχμή ανώτερες καινοτομίες, καθώς και τον αυστηρό έλεγχο του κόστους, μας επέτρεψε να επενδύσουμε εκτενώς στα εμπορικά μας σήματα και να αυξήσουμε την ελκυστικότητά τους», σημείωσε, μεταξύ άλλων, ο Nicolas Hieronimus, Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal.