Τις υποψηφιότητες προς βράβευση στις κατηγορίες Innovation Lions and Titanium Lions ανακοίνωσε το Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, με τη φετινή διοργάνωση να διεξάγεται στις 20-25 Ιουνίου. Τα Titanium Lions τιμούν τις ενέργειες που ανοίγουν νέους δρόμους στο brand communications με προκλητικά, ανατρεπτικά έργα, τα οποία δίνουν νέα κατεύθυνση στο industry και το εξελίσσουν.

Την Ευρώπη εκπροσωπούν δουλειές από Βέλγιο, Γερμανία, Γαλλία, Λιθουανία και Ην. Βασίλειο, που συναγωνίζονται με συμμετοχές από ΗΠΑ, Καναδά, Μεξικό, Ινδία και Ν. Ζηλανδία. Ανάμεσά τους βρίσκεται και το έργο Backup Ukraine, από τις Polycam και UNESCO, με την υπογραφή του agency Virtue Worldwide New York, για την προστασία των μνημείων της χώρας μέσω της 3D καταγραφής τους.

Στη shortlist συμπεριλαμβάνονται εταιρείες από διαφορετικές αγορές, μεταξύ των οποίων οι Samsung, Dole, Google, P&G και η Dove/Unilever με την καμπάνια Toxic Influence. Στην κατηγορία Innovation Lions αναδεικνύονται πρωτοποριακά έργα καινοτομίας, τεχνολογίας και problem solving.

(Πηγή: Campaign)