Το συνολικό media ad spend διεθνώς θα σημειώσει, φέτος, πτώση κατά 4,5 ποσοστιαίες μονάδες και θα φτάσει τα 614,03 δισ. δολάρια, μία μικρή αύξηση σε σχέση με την πρόβλεψη του Ιουνίου, η οποία άγγιζε το -4,9%, αναφέρει το eMarketer. Ωστόσο, παρά τα σημάδια ανάκαμψης, τα ποσοστά διαφέρουν αισθητά από τις εκτιμήσεις της εταιρείας, πριν την πανδημία, τα οποία ανέφεραν ανάπτυξη +7%. Συγκεκριμένα, αναμένεται ότι το total media ad spending παγκοσμίως θα φτάσει σε προ πανδημίας επίπεδα το 2021, φτάνοντας τα 691,50 δισ. δολάρια, γεγονός το οποίο οφείλεται στην ισχυρή ανάπτυξη του digital ad spend κατά 16,4% το 2021, ποσοστό ανάπτυξης τουλάχιστον διπλάσιο από το 7,9% των παραδοσιακών media.

Αρνητικά αποτελέσματα διαπιστώνονται φέτος και στις 37 υπό έρευνα αγορές, πλην της Κίνας, η οποία θα σημειώσει οριακή ανάπτυξη 0,3%. Όσον αφορά στις χώρες με τη μικρότερη μείωση του total media ad spend, σε αυτές περιλαμβάνονται οι Νέα Ζηλανδία (-3%), Ταϊβάν (-3,5%), Ιρλανδία (-3,7%), Αυστραλία (-3,9%) και Σουηδία (-4%), ενώ το ισχυρότερο πλήγμα εντοπίζεται στις Ισπανία (-14%), Ιταλία (-13,3%) και Ινδία (-12,9%).