Πρόκειται για ένα από τα πιο δημοφιλή μουσικά events κάθε χρονιάς, με χιλιάδες fans και πολύ δυνατό brand name. Πέρα από τη δεδομένη αγάπη του κόσμου, η Ημέρα Θετικής Ενέργειας της Amita Motion πρόσθεσε πρόσφατα άλλη μία σημαντική αναγνώριση στο 13χρονο «βιογραφικό» της: Την διάκρισή της στα Eventex 2018 Global Awards, με τη 2η θέση και το βραβείο People’s Choice.

Ξεκίνησε ως μια απλή συναυλία και είναι σήμερα μια τεράστια μουσική παραγωγή με παράλληλες δράσεις που διαρκούν όλη τη χρονιά. Εδώ και 13 χρόνια, η Ημέρα Θετικής Ενέργειας της Amita Motion χτίζει τη φήμη της επάνω σε δυο πυλώνες: Τη θετική ενέργεια και τα σύγχρονα μουσικά ρεύματα της ελληνικής αλλά και διεθνούς pop σκηνής. Πρόσφατα, η Ημέρα Θετικής Ενέργειας βραβεύτηκε στα Eventex 2018 Global Awards κατακτώντας τη 2η θέση και αποσπώντας το βραβείο People’s Choice.

Πιο συγκεκριμένα, η Amita Motion με τη 12η Ημέρα Θετικής Ενέργειας, βραβεύτηκε ανάμεσα σε 156 κορυφαίες διοργανώσεις από συνολικά 35 χώρες με ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά διεθνούς επιπέδου. Πώς ένα τοπικό event εξελίσσεται σε παγκόσμιας κλάσης μουσικό γεγονός; «Επιμονή, έμπνευση και ομαδική δουλειά» είναι τα συστατικά της επιτυχίας, σύμφωνα με τη Senior Brand Manager Amita Motion Παναγιώτα Τεμπελοπούλου και την Brand PR & Events Manager GR&CY της Coca-Cola Τρία Έψιλον Χριστίνα Λιδωρίκη.

    MW: Τι σημαίνει μια διάκριση στα Eventex; Αλλάζει τα δεδομένα ή είναι «business as usual»;

Παναγιώτα Τεμπελοπούλου: Η διεθνής αναγνώριση της Ημέρας Θετικής Ενέργειας της Amita Motion, έρχεται ως αποτέλεσμα αδιάκοπης δημιουργικής δουλειάς από πολλούς ανθρώπους. Οι διοργανωτές των Eventex αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Υπάρχουν τα Όσκαρ για το σινεμά, τα Emmys για την τηλεόραση και τα Tony Awards για το θέατρο. Και μετά υπάρχουν τα Eventex Awards για τα Events». Είναι μια διάκριση που μοιραζόμαστε με όλους τους νέους, κάτι που ανεβάζει τον πήχη ακόμη πιο ψηλά. Τώρα όσον αφορά στις αλλαγές, θα σας έλεγα ότι για την Amita Motion και την ΗΘΕ, «business as usual» είναι η διαρκής αλλαγή και εξέλιξη.

    Πώς ξεκίνησε η ΗΘΕ; Ποιος ήταν ο αρχικός στόχος και πότε συνειδητοποιήσατε ότι από απλή συναυλία εξελίσσεται σε θεσμό;

Χριστίνα Λιδωρίκη: H Amita Motion είναι συνώνυμο της Θετικής Ενέργειας. Θέλαμε λοιπόν να μεταδώσουμε αυτή τη θετική ενέργεια στον κόσμο, και τι πιο άμεσο για τους νέους από τη μουσική! Αποφασίσαμε, λοιπόν, να χρησιμοποιήσουμε τη μουσική ως όχημα και το 2006 πραγματοποιήσαμε την πρώτη Ημέρα Θετικής Ενέργειας στην Τεχνόπολη, με τη συμμετοχή περισσότερων από 5 χιλιάδων νέων. Το 2008 η ΗΘΕ μεταφέρθηκε στο ΟΑΚΑ, με στόχο να μεταδώσει θετική ενέργεια σε ακόμα περισσότερους νέους. Έκτοτε, κάθε χρόνο πάνω από 65 χιλιάδες νέοι έρχονται στην ΗΘΕ για να ζήσουν μία μοναδική εμπειρία! Γιατί η ΗΘΕ δεν είναι απλά μία συναυλία, είναι μία εμπειρία που αγγίζει όλες τις νεανικές ηλικίες, αφού σε κάθε event φιλοξενούμε όλα τα είδη μουσικής που αγαπούν. Και αυτός ήταν και ο στόχος μας. Να προσφέρουμε μία δυνατή εμπειρία, που θα μοιράζει και θα γεμίζει με θετική ενέργεια τον κόσμο και αυτός με τη σειρά του θα τη μοιράζεται με τους γύρω του, μία εμπειρία που ο κόσμος έκανε θεσμό.

    Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει κάθε χρόνο η ΗΘΕ; Πόσο μεγάλη είναι η ομάδα που την κινεί και ποια είναι τα μυαλά πίσω από το project;

Π.Τ.: Η μεγαλύτερη πρόκληση για μένα είναι να ενθουσιάσει το αποτέλεσμα τους ανθρώπους που θα έρθουν να παρακολουθήσουν. Να βιώσουν μια εμπειρία που θα τους συνοδεύει μέχρι την επόμενη χρονιά, που θα μιλούν για αυτή με τους φίλους τους και με την Amita Motion στα Social Media της όλο το χρόνο. Είναι ένα από τα πιο απαιτητικά και αγαπημένα project όλης της χρονιάς. Θέλει συνεργασία, επαγγελματισμό και πολύ μεράκι. Όλα τα τμήματα της Coca-Cola Τρία Έψιλον δουλεύουμε αρμονικά για να το πετύχουμε. Ξέρετε, το 2017 πάνω από 1.000 άνθρωποι εργάστηκαν για τη διοργάνωση της 12ης ΗΘΕ.

    Πώς εντάσσεται η ΗΘΕ στον γενικό marketing σχεδιασμό της Amita Motion μέσα στη χρονιά και πως έχει αλλάξει η βαρύτητα και η σημασία της όλα αυτά τα χρόνια σαν marketing tool;

Π.Τ.: Η ΗΘΕ είναι ένας βασικός πυλώνας της Amita Motion μέσα στον ετήσιο κύκλο του brand. Ήρθε να καλύψει μια ανάγκη και γι’ αυτό βρήκε απήχηση. Αγαπήθηκε από τους φίλους της Amita Motion αλλά και από τους καλλιτέχνες. Με αφορμή την ΗΘΕ επικοινωνούμε διαρκώς με τους φίλους της Amita Motion σχεδόν απευθείας, όλα τα μηνύματα του brand και αυτό αποτελεί μεγάλο προνόμιο – να αισθάνεσαι ότι υπάρχει μια τόσο δυνατή σχέση.

    Υπάρχουν καινοτομίες ή ιδέες που σκέφτεστε να εφαρμόσετε, ίσως για πρώτη φορά το 2018;

Π.Τ.: Τα συστατικά επιτυχίας είναι η δημιουργικότητα, η καινοτομία και η άψογη εκτέλεση. Η ΗΘΕ είναι ταυτισμένη με τους νέους και για αυτό είναι μια δυναμική διαδικασία, δεν υπάρχει τίποτα στατικό. Η ταχύτητα με την οποία οι νέοι αλλάζουν τον κόσμο σήμερα έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα και όποιος θέλει να συμβαδίζει ή και να βρίσκεται λίγο πιο μπροστά από τη νεολαία, έχει συναρπαστικές προκλήσεις να αντιμετωπίσει. Η ομάδα μας δεν εφησυχάζει και είναι καθημερινή μας γυμναστική να κάνουμε challenge ο ένας τις ιδέες του άλλου, να ψάχνουμε διαρκώς νέα πράγματα, νέες τάσεις, γιατί αυτό ακριβώς περιμένουν και οι νέοι από τη ΗΘΕ και την Amita Motion. Ναι λοιπόν, η Amita Motion ετοιμάζει αλλαγές που σύντομα θα δείτε να ξετυλίγονται. Λίγη υπομονή!

    Ποια είναι η προσωπική σας εμπειρία από αυτή τη διαδρομή όλα αυτά τα χρόνια;

Χ.Λ.: Έχω τη χαρά να ασχολούμαι με την ΗΘΕ από τα πρώτα βήματα το 2008, τόσο από την πλευρά του Marketing όσο και του Brand PR & Events Management. H ΗΘΕ υποδέχεται κάθε χρόνο ένα κοινό με πολλές και διαφορετικές απαιτήσεις και θέλουμε να προσφέρουμε σε όλους την ίδια ακριβώς εμπειρία. Είμαστε «οι οικοδεσπότες» και φροντίζουμε να προσφέρουμε μία μοναδική εμπειρία σε όλον τον κόσμο, ανεξαρτήτου ηλικίας. Aν και γίνεται κάθε χρόνο, η εμπειρία της ΗΘΕ δεν είναι ποτέ ίδια. Διαρκώς εξελίσσεται και προσφέρει κάτι νέο και αναβαθμισμένο. Όλο αυτό απαιτεί αφοσίωση, πολύ καλή και στενή συνεργασία με τους ανθρώπους που εμπλέκονται, αλλά και αποφασιστικότητα. Είναι ένα ιδιαίτερο project, πολύ δυναμικό, πολύ ζωντανό.

Για να το πετύχεις πρέπει να έχεις πάθος για αυτό, όχι μόνο εσύ αλλά και οι συνεργάτες σου! Πρέπει να το αγαπάς. Υπάρχουν πολλές δύσκολες στιγμές, αλλά και μία τεράστια ανταμοιβή: το χαμόγελο του κόσμου και η αποδοχή, το οποίο έχεις το προνόμιο να εισπράττεις «real time». Τα παιδιά ανυπομονούν να έρθουν, χαίρονται να είναι εκεί και στο δείχνουν με την ενέργεια και τον ενθουσιασμό τους. Μάλιστα μου έχει τύχει και το εξής: να ακούω σε ένα πολυκατάστημα, κορίτσια να συζητούν τι θα φορέσουν την Παρασκευή, για να καταλάβω λίγο μετά ότι μιλούν για την ΗΘΕ! Είναι η ανυπομονησία των νέων και το ενδιαφέρον τους που σε γεμίζει θετική ενέργεια και σε κάνει να συνεχίζεις. Είναι αυτό το μοναδικό συναίσθημα που σου προσφέρει η ΗΘΕ!