Μόνο εκείνα που εστιάζουν στα βίντεο θα απορροφήσουν σημαντικά διαφημιστικά κονδύλια

[Λονδίνο] Και η προοπτική διαφημιστικής αξιοποίησης της μαζικής επισκεψιμότητάς τους είναι μικρότερη γιατί, σε αντίθεση με τα τελευταία, δεν δίνουν μεγάλη έμφαση στα βίντεο. Αναφερόμενος, μάλιστα, στον Mark Zuckerberg,τον οποίο αποκάλεσε ως τον άνθρωπο ο οποίος “γνωρίσει ίσως περισσότερα από κάθε άλλον για την κοινωνική δικτύωση”, τόνισε ότι ακόμα και αυτός υπέπεσε σε μερικά λαθάκια στην προσπάθεια του να εξαργυρώσει τη δημοτικότητα του Facebook.

Μίλησε δε και για τις εφημερίδες, επισημαίνοντας ότι “το διαδικτυακό μοντέλο θα επιτύχει μόνο εάν συνδυάσει τα έσοδα από διαφημίσεις και συνδρομές”. Άρα, θα πρέπει να προσφέρουν περιεχόμενο για το οποίο θα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν οι αναγνώστες. Τέλος, προέβλεψε ότι τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης δεν θα έρθουν από τη Δύση, αλλά από την Ανατολή και ειδικότερα την Κίνα.