Σε δύο κομβικές αλλαγές στο ηγετικό της roster διεθνώς προχώρησε η Grey, αναθέτοντας στον John Patroulis καθήκοντα Global Creative Chairman and President, Creative Business και στον Javier Campopiano τη θέση του Worldwide Chief Creative Officer της Grey και τον ρόλο του Creative Leader του παγκόσμιου λογαριασμού της Coca-Cola στο WPP.

«Έχουμε μεταμορφώσει την παγκόσμια δομή της Grey τους τελευταίους 18 μήνες, περιορίζοντας τον αριθμό των studios ανά τον κόσμο και εστιάζοντας περισσότερο από ποτέ στην πυκνότητα των ταλέντων, ειδικά στο δημιουργικό κομμάτι», δήλωσε ο Michael Houston, παγκόσμιος CEO της Grey.

«Το νέο αυτό μοντέλο ηγεσίας ευθυγραμμίζεται ιδανικά με τη στρατηγική μας να αποτελούμε έναν creatively-led οργανισμό χωρίς σύνορα, αφοσιωμένο στην προσφορά αυτού που θέλουν οι πελάτες μας: τα καλύτερα ταλέντα ανεξαρτήτως γεωγραφίας».

(Πηγή: Adweek)