H Heineken επεκτείνει τις συνεργασίες της με το Publicis Groupe και την Dentsu τόσο σε επίπεδο creative, όσο και global media. Συγκεκριμένα, το Publicis Groupe θα συνεργάζεται με την εταιρεία και μέσω ενός νέου creative agency μοντέλου, με τίτλο Le Pub, με έδρα το Άμστερνταμ, που θα εγκαινιαστεί τον Ιανουάριο του 2021. Μία ομάδα του Le Pub από το Άμστερνταμ και το Μιλάνο θα αναλάβει την ενοποίηση του creative, των data και του brand experience, με τη συνδρομή των Epsilon και Publicis Sapient.

Επιπλέον, η Heineken ενοποιεί το global media buying και planning, αναθέτοντάς τα, επίσης από την 1η Ιανουαρίου 2021, εξ ολοκλήρου στην Dentsu, η οποία έχει ήδη την ευθύνη για το μεγαλύτερο μέρος του media spend. Ωστόσο, το media agency Canvas Worldwide θα εξακολουθήσει να συνεργάζεται με τη Heineken για τις ΗΠΑ, ενώ το Publicis Groupe θα διατηρήσει τα media της Γαλλίας.

(Πηγή: Adweek)