Σε video που δημιούργησαν, ζητούν από τον Bezos, ο οποίος δεν φημίζεται για τη φιλανθρωπική του δράση, να αγοράσει το τροπικό δάσος και να το αφήσει ανέγγιχτο, προστατεύοντας τους αυτόχθονες πληθυσμούς, τη χλωρίδα και την πανίδα. Μπορεί να πρόκειται για αστείο, αλλά οι δημιουργοί του, οι οποίοι προτιμούν να παραμείνουν ανώνυμοι, εκφράζουν μια διαρκώς εντεινόμενη ανησυχία σχετικά με το μέλλον του πλανήτη και ελπίζουν ότι η πρωτοβουλία τους θα κάνει όλο και περισσότερο κόσμο να προβληματιστεί για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.

«Έχεις ένα δυνατό brand, Jeff, αλλά ποιο θες να είναι το κληροδότημά σου;» αναφέρεται στο video, για να ακολουθήσει μια αντιπαράθεση άχρηστων συσκευών που πωλούνται στο Amazon με άγρια είδη που ζουν στον Αμαζόνιο. Η ομάδα των δημιουργικών που συνεργάστηκαν για το project συνδέεται με την Extinction Rebellion, ενώ ο Mark Zuckerberg και ο Tim Cook μπορεί επίσης να αποτελέσουν στόχους της. Όπως υποστήριξε ένας creative director που συμμετείχε στην πρωτοβουλία, επιλέχθηκε συνειδητά να μην υπάρξουν συνδέσεις με brands, προκειμένου η έμφαση να δοθεί αποκλειστικά στο μήνυμα, ενώ δεν υπάρχει καμία επίσημη υποστήριξη από media.
(Πηγή: AdWeek)