Νέα καμπάνια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης παρουσιάζει η Όλυμπος, με την οποία καλεί το κοινό να αφουγκραστεί τη φύση.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, τον λόγο παίρνει η ίδια η φύση, η οποία απευθύνεται απευθείας στη συνείδηση του κοινού, με στόχο να ενημερώσει για τις νέες plant based συσκευασίες Καρπός Όλυμπος, οι οποίες μειώνουν τις εκπομπές CO2 μέχρι 82%, καθώς και τις πρώτες συμπιέσιμες φιάλες γάλακτος οι οποίες μειώνουν τον όγκο των απορριμμάτων έως και 50%.

Την καμπάνια σχεδίασε και υλοποίησε η McVictor & Hamilton. «Στην εποχή μας, οι εταιρείες και οι καταναλωτές πρέπει να καταβάλουν κοινή προσπάθεια για να μειώσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και εμείς είμαστε περήφανοι να είμαστε μέρος αυτής της προσπάθειας», δήλωσε σχετικά ο Creative Chairman της McVictor & Hamilton, Θαλής Πιτούλης.