Ενίσχυση και της απασχόλησης, σύμφωνα με ευρήματα έρευνας του CMO Council

Μια μορφή κανονικότητας φαίνεται να επανέρχεται στις εταιρείες marketing διεθνώς, με 65% της ηγεσίας του κλάδου να αναμένει αύξηση του spend το 2021, αναφέρει νέα έρευνα του CMO Council σε 200 επικεφαλής marketing. Παράλληλα, 24% των marketers δεν αναμένουν αλλαγές στα budget φέτος, ενώ 10% θα χρειαστεί να κάνουν περικοπές στις δαπάνες. Επιπλέον, οι θέσεις εργασίας στον κλάδο φαίνεται ότι θα είναι πιο ασφαλείς φέτος, δεδομένου ότι 64% των εταιρειών δηλώνουν ότι δεν έχουν σχέδια για μείωση προσωπικού ή για αναδιάρθρωσή τους. Προτεραιότητα για τους επικεφαλής αποτελεί η αποτελεσματικότητα σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, ωστόσο επιθυμούν να μειώσουν το κόστος και να εργαστούν καλύτερα τόσο σε επίπεδο global, όσο και local καμπανιών.

Περισσότεροι από το ήμισυ επιθυμούν τη βελτίωση του καταναλωτικού ταξιδιού, ενώ περισσότεροι από το ένα τρίτο την αύξηση των ρυθμών acquisition και conversion μέσα από καλύτερες data-driven αλληλεπιδράσεις και καινοτομίες στο digital. Επίσης, 70% σχεδιάζουν να επενδύσουν στο marketing technology με σημαντικότερους τομείς τη συλλογή και χρήση insights σχετικά με τα customer data, την αποτελεσματικότερη υλοποίηση καμπανιών και τη βελτίωση του operations και του performance.

(Πηγή: marketingweek.com)