Με όχημα μεταξύ άλλων τα νέα λανσαρίσματα και καμπάνιες
H γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι δημοσίευσε τις οικονομικές της καταστάσεις Α’ εξαμήνου 2017, σύμφωνα με τις οποίες ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 41,19 εκατ. ευρώ έναντι 34,78 εκατ. ευρώ του Α’ εξαμήνου 2016 (αύξηση +18,4%).

Στην αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο Α’ εξάμηνο 2017 ανήλθαν σε 11,79 εκατ. ευρώ (+8,8%). Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, τα παγωτά Κρι-Κρι κατέκτησαν τη 2η θέση στο σύνολο της αγοράς, φθάνοντας σε μερίδιο 15,2% σε όγκο, και +2,8 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2016 (Nielsen, Ιούλιος 2017). Στην επιτυχία αυτή συνέβαλαν η επέκταση του δικτύου πωλήσεων, τα νέα προϊόντα και η επένδυση σε επικοινωνιακές καμπάνιες.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της παγωτοσοκολάτας Derby, η οποία κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα σε όλα τα brands αυτής της κατηγορίας. Επίσης, στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της Κρι-Κρι εμφανίζουν αύξηση +6,3%. Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν ανάπτυξη (+72%). Όσον αφορά στις επενδύσεις, η Κρι Κρι υλοποιεί επενδυτικά σχέδια προϋπολογισμού 18 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα υλοποίησης έως τα τέλη του 2018.